Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Ja jeg er våken :/ Har ikke sovet på nettene de siste 2 ukene, og i morgen er det snuppelitas første dag i barnehagen! Vet at jeg MÅ legge meg så jeg er opplagt og klar for den spennende dagen, men det er ikke så lett når jeg vet at det bare er ubehag som venter når jeg legger meg.. Nei - jeg må nok bare skjerpe meg og i det minste prøve å sove litt.. men det er jo så mange tanker som svirrer i hodet på meg! Må ikke ha med noe i morgen siden vi bare skal innom et par timer sammen, men ut over uken må jeg jo ta med litt etter litt av klær og utstyr hun trenger å ha der. Hjernecellene jobber for fullt for å liste opp ting å ha som skiftetøy, krem, salve, bleier, tøfler (noe jeg må kjøpe), dunpose, fleecedress, regntøy og vinterdress.. Gud jeg blir helt stresset kjenner jeg! I tillegg har jeg gjort en stor bommert når det gjelder vogner!! Har kjøpt tvillingvogn + en gracotrille med softbag til lillespiren, men solgte simo vogna til storesøster og kjøpte en brio racer isteden..den har ikke full liggestilling, og kan jo dermed ikke brukes som sovevogn =(( Sambo kommer til å klikke i vinkel om jeg må kjøpe enda en vogn (samme om det er brukt) - da må jeg i alle tilfeller selge brioen først osv osv.. Fikk vite torsdag at vi skal begynne i morgen, så har ikke rukket å tenke på noe av dette tidligere... eeeeeeek
mammamammamammamor Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 til min ettåring bruker jeg vogn uten full ligge stilling til sove vogn, jeg trudde ikke det var farlig
PinkBabyDoll Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Ikke fortvil, du tenger ikke full liggestilling for at hun skal sove i bhg. Også er det mye bedre å sove med hodet litt høyere når man er forkjølet - noe bhgbarn er store deler av vinteren uansett, og man slipper å mase på personalet om å huske å ikke ta ryggen på vogna helt ned (det gjorde jeg hele den første vinteren, og de klarte ikke å huske det mer enn et par ganger) Så da ønsket jeg meg faktisk en vogn uten full liggestilling, hehe... ellers høres det ut som du har tenkt på det meste, og om noe prekært skulle bli glemt hjemme så har sikkert bhg litt utstyr i reserve til utlån :9 Lykke til med bhg-start!!! Og SOV GODT!!!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2009 Takk og pris hvis jeg slipper styret med ny vogn da! Skal dobbelsjekke med de som jobber i bhg, men med regntrekk og dunpose så håper jeg den vogna vi har er god og lun nok. Når jeg tenker meg om så er det vel ikke noen regel som sier at hun trenger full liggestilling nei, men så har jenta mi aldri sovet noe særlig i vogn før da :/ (ikke siden vi tok bort baggen) Nå spiser vi frokost og steller oss før showet begynner Sarah har vært skikkelig mammadalt de 2 siste ukene - noe som er helt uvanlig for henne - så håper tilvenningen går like "knirkefritt" som jeg har håpet på.. Hun er jo vant til å være hos svigers når jeg er på jobb.. *krysser fingrene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå