Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp jeg er våken og akkurat ferdig med å stryke tøy. Jeg stryker alt utenom håndklær :)

Er livredd at jeg skal havne på sykehuset uten at alt er vasket og strøket siden legen sa til meg at jeg kan føde når som helst etter de store blødninger jeg hadde for 6 dager siden.

Nå mens mannen og babyen (15 mnd) sover er det bim tid :)

Skrevet

våken jeg også :D

Skrevet

Så utrolig flink du er,burde jeg gjort å..men nedpress til knærne gjør det vanskelig å stå..

Hva kom blødningne av?

Når har du termin?

Skrevet

hei igjen venter barn nr 3:)

flere nattravner her ja!

Skrevet

Jeg mistet nesten 1 l med blod mandag natt og de fant ikke ut hva det var. Har forranliggende morkake som har flyttet seg litt så vanlig fødsel er mulig men legene tror kanskje at kanten på morkaka løsnet men vannet hadde ikke gått så de ville at jeg skulle settes i gang av seg selv. Har termin 20 februar men sist fødte jeg 3 1/2 uker før så nå venter jeg.

Tok tre ss med kanel kl 18 :) uten noen virking ble bare kvalm av den. Etter den store blødningen kaler jeg ikke å slappe helt av og er livredd for babyen i magen selv om legene sier at han har det bra.

Skrevet

uff da. dette hørest ikke noe kjekt ut... men så lenge man kjenner liv så kan man sikkert slappe av da...

Skrevet

snuppa_00:13 og venter en til:

Så grusomt...godt alt er bra med han men forstår jo godt at du ikke klarer å slå deg til ro med det!

Men ikke gjør for mye nå da!passe på dere begge 2:)

Masse lykke til videre:)

Skrevet

Jeg har fått streng beskjed at jeg skal holde meg i ro men er redd at det forlenger ventetiden :) Det er heller ikke lett å slappe helt av når jeg har en 15 mnd jente som elsker mammen sin :) Jeg har ganske mye hjelp av mannen min, svigermor og svigerinna som bor rett ved siden av så jeg får slappet av men jeg er ikke type til å ligge stille.

På fredag ordnet vi nye tepper, gardiner, duker og bestilt ny sofa :) og jeg fikk handlet noe nye ting til gutten som kommer. Da jeg var innlagt tenkte jeg på alt jeg ikke fikk gjordt men nå er alt klart og han er velkommen. Er bare så sur at kanel ikke virker hheheh

Skrevet

Når har dere termin eller er dere på overtid??

En på jobben som ikke kjenner meg så godt og han viste ikke at jeg var gravid en gang kom til meg og sa at jeg skal føde 21 februar og at det ble en gutt, han sa at han bare så det. Hvis det stemmer er jeg skuffet siden det er 20 dager igjen til 21 februar :)

Skrevet

Jepp, våken. Hodet fullt av alt mulig. Sjekker lekkasje, vondter, diverse... må prøve å få tømt hodet litt. Så da surfer jeg på nettet

Skrevet

Hakkamella:

uff..ikke mye moro..er du på overtid nå?

Skrevet

Snuppa_00:13 og venter en til:skjønner det:)

har aldri hørt om noen der kanel har funket..Kun brystvortestimulering,men leser jo at man skal være forsiktig med det siden den kan føre til masserier og vondter..men fungerer gjør det tydligvis!

5 uker igjen her da..termin 10 mars.

Skrevet

Hei:)

Jeg sitter å teller rier... Er 9 dager på overtid nå, ganske klar.

Tror jeg snart må vekke samboer. Hvorfor er du våken?

Skrevet

Her er vi også våkne! Sitter og er bekymret for sambo, han våknet av voldsom kvalme og brekninger, så er redd han har fått omgangssyken :/

Har termin i dag, men "håper" hun holder seg inne han har komt seg til hektene igjen.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...