Gå til innhold

Mensen i over 1 mnd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg begynt å bli drittlei! Det startet med vanlig mens for over 1 mnd siden, og har bare fortsatt siden. Det er ikke de store mengdene, men ahhh så irriterende! Andre som ha opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opplevde det samme når jeg hadde spiralen i,men ikke som "normal" bare meg person nei....

ville sendt inn et klagebrev til helseministeren jeg...

det burde virkelig ikke vært lov! ;)

Skrevet

hei, eg har blødd siden 6 jan, fikk satt inn spiral da. har du gjerne d også? vett noen om d er normalt å blø lenge etter at spiralen er satt inn?? blør ikke mye, mn må bruke bind.

Skrevet

Ganske kjedelig, ja. Men bruker ikke spiral. Har brukt p-plaster lenge nå, og aldri opplevd noe lignende....

Skrevet

Da jeg fikk satt inn h.spiralen fikk jeg beskjed om at jeg kunne blø i større og mindre grad i 3mnd.. det var helt normalt.. Selv har jeg ikke hatt mensen siden da.. er 2år siden.. deilig:-)

Skrevet

Dere som ikke har spiral, opplevd det samme? Vil det gi seg snart eller? Tur til legen, kanskje? Kan det vere noe alvorlig?

Skrevet

Eg har blødd siden 10.januar, er passlig lei no ja!!!!!

Men eg skal til lege på onsdag, underlivssjekk. Ringte legekontoret, dei anbefalt å ta ein sjekk for sikerhets skuld, men kva dei skal sjekka (for sikerhets skuld) veit eg ikkje...

Håper ikkje nåke er galt, men kan godt få stoppa denna mensen no.

Eg går på minipille forresten, har gått på dei i ca 11 mnd. Dette er første mensen etter eg fødde 10.januar i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...