ditte&malusken&lillebror Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Og hvor mye kostet den? Henger litt etter jeg, men nå har jeg også lyst å begynne!
camilla^ Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 http://www.flust.no/sport-og-fritid/trening/innersvingen-rockering/ Jeg kjøpte min her. Har ikke brukt den noe serlig enda, så vet ikek helt hva resultatet blir.Kjennes at jeg bruker den hvertfall (min mann klaget på at han fikk vondt i magen og måtte stramme musklene han påsto han hadde... han holdt ikke ut lenge.
Monajenten Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 www.sports-hoop.com, og ja den funker som bare det! De selges også på trumf.
Mockanin Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Husker ikke hvor jeg kjøpte min, var på nett fra USA et sted. Om den virker? Hmmm.. kommer ann på hvordan man ser det. Den virker i alle fall godt som underholdning. Minstemann (da 2 år) rigget seg til på en stol og lo seg halvt i hjel når jeg kom frem med rockeringen... Jeg fant fort ut at det burde fulgt med vernersko som ekstrautstyr. Ergo er min meeeget lite brukt og er pr. i dag støvsamler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå