tralle Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Kom nettopp hjem fra Syden og trodde jeg hadde kjøpt kjempegave til min sønn på 5 - Nintendo DS spill, med mange spill på en brikke. Det viser seg at spillet ikke fungerer... Noen som har opplevd det samme? Kan det være noe feil med DS'en? Mulig å få det oppdatert el? Utrolig surt - 700 kr rett ut vinduet, og sønnen min kommer til å bli kjempeskuffa når han skal prøve det i morgen, og jeg må fortelle han at det ikke fungerer - hjelp! Har lyst til å begynne å grine...
Libido- Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Vet ikke hvordan det er på nintendo. men på playstation er det egne soner. 1 sone for europa, 1 for usa osv. De fungerer ikke på tvers av hverandre.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Vi tok en råsjanse da vi sist var i syden ettersom vi ikke hadde med selge spillkonsollen, det virket heldigvis, men vet flere som har kjøpt spill som ikke virker. Synes 700 kroner var rimelig dyrt, vi betalte ca 250 kroner for 250 spill eller noe slikt. Men du kan jo kjøpe minnekort og laste ned spill fra internett, da får du plass til ganske så mange dersom du gjør det!
Gjest -<<- Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Slike samlespill er jo stort sett piratkopier, og de fleste piratkopierte spill til DS er batteridrevne og slutter og funke etter en stund. Det er dessuten temmelig standard at samlespill ikke har noen save-funksjon, så de suger uansett. Men 700 for et piratspill? Det er horribelt, det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå