Gå til innhold

Sex!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Aner ikke hva jeg skal gjøre!

Jeg synes sex er blitt et ork, delvis fordi jeg føler jeg har en samboer som er null romantisk, han er nesten sånn at han forventer at vi skal bare ha oss, og bare kjører på uten noe romantisk vorspiel, som igjen blir bare fører til at jeg bare helt mister lysten. Jeg trenger jo også å bli tent. .. Prøver jo hele tiden å hinte frem at han godt kan bli litt mer romantisk, men det er akkurat som han ikke skjønner hvor viktig det er for forholdet. Føler dessuten at jeg prøver å spice opp samlivet,men jeg blir jo også sliten av å bare være den som gjør det!

Noen i samme båt?? hva gjør jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke veldig mye romantikk her heller, vi er slitne av småbarn og må veldig tidlig opp........blir mer sånn kjør på og gjør oss ferdig.

Kan dere reise bort en helg alene ? Enkle ting som tenne stearinlys, massasje etc.. sexy undertøy.

Ta iniativ, gutta skjønner ikke alltid det med romantikk. Snakk med han !

Bitterhet er iallefall turn off!

Skrevet

En ting jeg har lært meg, er at: Hinting fungerer ikke!

Min mann er heller ikke den mest romantiske her i verden, men hvis jeg sier rett ut hva jeg ønsker meg når det gjelder sex, så får jeg det jeg ber om. Han må visst bare ha det inn med teskje.. hehe..

"Kan ikke du lete opp den gode massasjeolja vår, også masserer du meg på ryggen og sånn.. det hadde vært deilig..." Eller så kan jeg si at i dag vil jeg ha det sånn og sånn. Mykt eller hardt, elske eller knulle..

Cluet for at du skal få det godt, er i hvertfall å tørre å si hva DU vil ha. Jess, man blir sårbar når man bretter ut sine innerste tanker, men det lønner seg som regel. Si at det er vanskelig for deg å snakke om dette, men at du føler du må gjøre det for å få ham til å forstå deg.

Klart, jeg skulle ønske han kunne vært mer romantisk, kjøpt blomster, osv.. men det ligger ikke for ham, og man må jo gjøre det beste ut av det man har, ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...