Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Huset deres er fult av muggsopp... De er ikke interessert i å prøve å fixe det! Svigerfar bryr seg ikke i det hele tatt, sitter bare i sofaen og løfter ikke en finger når det gjelder å gjøre noe i huset... synes dette er så dumt, for jeg vil jo besøke de, hadde bare ikke vært muggel der! For jeg har ikke noe lyst til å dra dit og utsette helsa mi, og i allefall ikke ta med meg sønnen min på 8måneder dit! De forventer jo at vi skal komme å besøke de hele tiden...hadde det bare vært en dag hadde det vært greit, men det er så langt unna at vi nesten må være der hele helga!! men nå har vi utsatt det veldig lenge... er det dårlig av meg og ikke vil dra dit??
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Nei Muggsopp er aboslutt ikke bra, det kan man bli dårlig av. Vi reiser ikke til svigers for de røyker inne, vi har sagt at så lenge de røyker inne, kan de komme hit. Så dere kan vel si at fram til at de har fikset muggproblemet, at de er hjertlig velkommen til dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå