Gå til innhold

Hva slags type mamma er du? www.klikk.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, jeg tror jeg er en blanding, en hippieelefantmamma. Jeg har i alle fall hatt laaange svangerskap, gikk langt over både min egen og UL-termin. Og det er 3 år og 11 mnd mellom jentene mine. Forundrer meg ikke om det blir ca like lenge mellom neste og minstejenta og. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg er en flodhestmamma =)

Skrevet

Jeg tror bestemt jeg er mest løvemamma.

Skrevet

Vet ikke om det er en bra ting, men jeg kjente meg mest igjen i hønemammaen...:-)

Skrevet

Sjimpansemamma:

Langtidsammende mor som alltid bærer på ungen sin til den er 4-5 år. En av to unger har pappaer utenfor flokken.

Til inspirasjon: Sløse med nærhet. Sjimpansemammaer bærer på ungene helt til de nesten er kjønnsmodne. Husk at også store barn må få føle seg små noen ganger

hehe.... kan vel ikke passe bedre :-)

Skrevet

Må bli sjimpansemammaen... :D

Skrevet

Haha! Først når jeg gikk innpå den siden kom det bare opp en avstemmning på hva du ville være.. Ikke noe forklaring :)

Men løvemamma passer bra på meg det, med litt hint av sjimpanse og flodhest kanskje?

Skrevet

Jeg er nok en flodhestmamma :)

Skrevet

Jeg er nok en flodhestmamma, hehe. "Overraskende moderne" ;)

Kanskje ikke såå ille, men jeg ammet i 8 mnd

:op

Skrevet

Kombinasjon av Hønemor og Delfinmamma..hehe...meg i et nøtteskall...

Skrevet

Elefantmamma fordi jeg har lange svangerskap og har litt mellomrom mellom barna (tanken på to tette får meg til å grine av ren, skjær angst!)

Pingvinmamma fordi jeg mener pappa er like god som mamma når amming ikke lenger er aktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...