Anne-B. Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hehe, jeg tror jeg er en blanding, en hippieelefantmamma. Jeg har i alle fall hatt laaange svangerskap, gikk langt over både min egen og UL-termin. Og det er 3 år og 11 mnd mellom jentene mine. Forundrer meg ikke om det blir ca like lenge mellom neste og minstejenta og.
Anne-B. Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. februar 2009 Også link da: http://www.klikk.no/foreldre/foreldrerollen/article409623.ece
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Jeg tror jeg er en flodhestmamma =)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Vet ikke om det er en bra ting, men jeg kjente meg mest igjen i hønemammaen...:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Sjimpansemamma: Langtidsammende mor som alltid bærer på ungen sin til den er 4-5 år. En av to unger har pappaer utenfor flokken. Til inspirasjon: Sløse med nærhet. Sjimpansemammaer bærer på ungene helt til de nesten er kjønnsmodne. Husk at også store barn må få føle seg små noen ganger hehe.... kan vel ikke passe bedre :-)
Leirha Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Haha! Først når jeg gikk innpå den siden kom det bare opp en avstemmning på hva du ville være.. Ikke noe forklaring Men løvemamma passer bra på meg det, med litt hint av sjimpanse og flodhest kanskje?
Gidder ikke! Skrevet 2. februar 2009 #11 Skrevet 2. februar 2009 Jeg er nok en flodhestmamma, hehe. "Overraskende moderne" Kanskje ikke såå ille, men jeg ammet i 8 mnd :op
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #12 Skrevet 2. februar 2009 Kombinasjon av Hønemor og Delfinmamma..hehe...meg i et nøtteskall...
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #13 Skrevet 2. februar 2009 Elefantmamma fordi jeg har lange svangerskap og har litt mellomrom mellom barna (tanken på to tette får meg til å grine av ren, skjær angst!) Pingvinmamma fordi jeg mener pappa er like god som mamma når amming ikke lenger er aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå