partyoffive Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Vi skal ta en uke til Italia, Spania eller Hellas. Typisk klappet og klart familie pakketur. Aldri gjort det for fra Norge og kjenner ikke til reisebyråene. Noen anbefallinger?
*gruffalo* Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Vi har reist på typiske familiehoteller både med star tour og saga. Det jeg likte ekstra godt med star tour var at det var mer underholdning der. Men dette er kanskje ulikt fra hotell til hotell også...?? Men velger dere blue village hoteller fra startour, så er det med masse underholdning både for liten og stor, i tillegg er det klubber for barna. I år har vi valgt startour igjen:) Skal i år til Rhodos, all inclusive og blue village hotell:))
partyoffive Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 Ok - bamseklubben er det vel? Så de andre har ikke noe lignende? Takk for svar. har kikket på star tour, så langt ser det ut som de har de beste prisene også. hvorfor er Wing så mye dyrere?
*lilleFrøkenSta* Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Har reist med både ving og star tour å må si det er ving jeg har vært mest fornøyde med. Har bodde på Sunwing resort og på sungarden hotell når vi har reist med Ving. Synes ikke de er noe spesielt dyrere enn Star tour, er de? Sunwing kom forresten best ut i test for vg med. Reiser du til et Sunwing resort er det derekte buss til og fra hotellet (om en bestiller med dette) og det synes jeg var veldig greit. Ikke noe om turer til andre hotell. Barna spiser også gratis på hotellet i følge med voksne. Har ikke vært på resort hos star tour så der har jeg ikke erfaring, bare vanlig hotel. Synes nesten de var dyrere enn ving jeg. God tur uansett hva dere velger!
partyoffive Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2009 Ok - ja, det var kanskje bare tilfeldig at akkurat de få alternativene jeg så på var dyrere. Har du vært i Spania med Ving? Noen resort og anbefalle der? Vi har 3 barn på 6. 4 1/2 og 1 år med oss.
Blopp1 Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Ving og Saga er ett selskap nå. Vi har reist med begge selskapene,og vi foretrekker helt klart Star tour. Det er en helt annen service der,synes vi. Og vi og har kommet frem til at de er billigere enn ving. Vi har bestilt oss en reise med star tour til Gran Canaria nå. De har ett Blue Star hotell (Bamseklubb-hotell) i Maspalomas(hotellet heter blue star koala). Vi har fått anbefalt d av flere,for de har vært super fornøyd med d. Ikke var d spesielt dyrt der heller,så ta en sjekk.....!!
Alenemamma :) Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Jeg vil annbefalle Mallorca - Sunwing Resort & Spa Alcudia. Det er et helt fantastisk hotell barna spiser gratis og det ligger helt med stranden og mitt i sentrum Masse underholdning og show om kvelden. Vi var der i fjord og har tenkt oss tilbake til sommeren igjen:) Jeg synest Ving er mye billigere en Star tour.. Og er mest fornøyd med Ving:)
*gruffalo* Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 tror sunwing resort og blue village er ganske "like" alternativer. Er veldig barnevennlig, og begge plasser går bussene direkte til hotellet. Ellers er det nok litt ulikt fra hotell til hotell som jeg sa tidligere... Tror kun det er startour som har bamseklubber o.l. nå. De andre har tider på dagen en kan være i et slags klubbhus (men dette har de i tillegg til klubbene på blue village). Men er jo ikke alle som trenger ha slike klubber da;) Vi har meldt begge våre på i slike klubber, kun den ene uka. Eldste mann var med da vi var i portugal for 2 1/2 år siden, og han storkoste seg:) Men er egentlig enig med deg at jeg føler ving er litt dyrere...men gjerne bare de jeg har sett på.
partyoffive Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2009 Gran Canaria - det var akkurat det vi hadde kikket litt på ja. Skal sjekke dette - takk! Blue Star Koala. Tror egenltig mine snupper vil like denne bamseklubben jeg. Og vi vil absolutt ha noe for de slik at vi kan få litt tid alene (heller med mini da..menn allikevel). Det er akkurat det vi trenger i denne ferien. Morro hver for oss og sammen!
Blopp1 Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Vi ser i hvertfall frem til 2 uker der i mars !!! og iom at d er så mange som har vært der,og som har vært så fornøyd,så tror jeg d skal være rimelig ille der før jeg mistrives. Vi hav vært i Maspalomas før,og vi har trivdes godt der. En rolig plass,så d egner seg utmerket for oss som reiser med barn. Lykke til med bestilling av reise..............ser d begynner å bli fullt,så jeg har ikke villet drøyd så lenge før jeg hadde bestillt meg tur............
ToPrinsesser<3 Skrevet 3. februar 2009 #11 Skrevet 3. februar 2009 I tillegg til ving.no og startour.no kan dere også kikke på apollo.no. Vår erfaring er best med Ving; men det er kanskje fordi vi er veldig glade i Tenerife og Ving sitt Sunwing Resort der som vi har vært på flere ganger. Anbefales!! På Kreta har Star Tour Blue Village Caldera Beach og Blue Star Ibiscos Garden som er veldig bra, samt at Ving og Apollo også har mye bra. Mallorca er også en super plass med barn; og som andre har anbefalt er Sunwing Alcudia bra, Blue Village anleggene og Vings SunGarden Viva Mesquida! www.ving.no/sunwing www.ving.no/sungarden www.startour.no/reiser/sydenreiser/bestill-hoteller/
partyoffive Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 3. februar 2009 Supert - tusen takk jenter! Skal surfe litt etterpå og sjekke disse linkene. Vi har tenkt og booke i kveld.
Norwegian by injection Skrevet 3. februar 2009 #13 Skrevet 3. februar 2009 He he! Er du lei vinter'n nå eller? Lengter du etter litt sommer og sol?
partyoffive Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 3. februar 2009 Hey you - JA - jeg er lei vinteren. Har endelig fått meg langrennski siden jentene maste om at jeg skulle ut og gå med de. Så jeg får bite tennene sammen og komme meg ut og lære de noen av mine gamle kunster. MEN - jeg trenger en 'gullerot' i form av en syden ferie, he-he. Sjekket Star tour og Bulgaria hadde ganske like priser som Spania. har dere vært i Bularia for? Når reiser dere igjen, Mai?
Norwegian by injection Skrevet 3. februar 2009 #15 Skrevet 3. februar 2009 Skjønner deg kjempe godt! Jeg må ha noe å glede meg til hvert år! Jeg tror ikke jeg har vært i Norge en hel vinter sesong...jeg må ha en liten break fra vinteren altså, takler i kulde i lengde! Vi drar siste uken i mai...vi har leilighet der. Synes det er kjempe deilig i Bulgaria og veldig billig :-) Hvor i Spania har dere tenkt å dra?
partyoffive Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 3. februar 2009 Har dere leilighet, så deilig. Som dere eier altså? Eller leier? Vi har tenkt på oyene, Gran Canaria, Mallorca eller Tenerife. fastlandet er jo morro og spennende synes jeg, men mer når barna blir eldre. Veldig glad i Barcelona og Madrid selv.
Norwegian by injection Skrevet 3. februar 2009 #17 Skrevet 3. februar 2009 Det høres deilig ut da! Typisk syden ferie, ja man trenger (og fortjener) det når man bor i Norge, he he! Barcelona/Madrid er et mareritt med 3 småbarn tror jeg. Husker vi var i Barcelona med jentene da de var små, utrolig slitsomt! Når har dere tenkt å reise da? Ja, vi kjøpte leilighet i Bulgaria for 2 års siden. Kjempe fin leilighet bare 50m fra stranda...det eneste som er dumt er at sesongen er litt kort der (april-sept).
partyoffive Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #18 Skrevet 3. februar 2009 Så heldige dere er! Nå ble jeg missunnelig! ja, by ferie med 3 små venter vi med noen år. Da er det ikke vits i og reise på ferie. Vi står egenlit ganske fritt. F lager sin egen schedule. Det er roligst på F's jobb i felles ferien, men på den annen side er vel dette vårt siste 9r for vi har skolebarn, så vi kan jo også reise for fellesferien hvos prisene er bedere. Neste Mars blir det Florida - wohooo!!! can't wait. jeg provde forresten og få tak i deg her inne i går. Too funny. My friend 'sweeet' var inne m/et innlegg, og..are you ready: hun hadde stavefeil!!! ha-ha-ha. Så jeg måtte jo kommentere til henne. også vet du hva jeg klarte og prestere..skrive feil i min kommentar, ha-ha. It became quite the comedy, ha-ha.
Norwegian by injection Skrevet 3. februar 2009 #19 Skrevet 3. februar 2009 Ha ha ha! Nå ler jeg godt her! Kan du ikke dytte opp innlegget? Den vil jeg gjerne lese! He he! Ja, jeg tror det er ganske mye dyrere i FF, og det som jeg synes er deilig er å reise vekk fra Norge mens det er kaldt her. Koser meg veldig her i Norge på sommeren. Savner ikke syden/FL da!
partyoffive Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #20 Skrevet 3. februar 2009 enig - skulle gjerne reist i vinterferien istedenfor sommerferien. Vaar og sommer er jo fantastisk her - og hosten ogsaa. Skal dytte opp komedien,ha-ha. maa amme v - er tilbake senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå