babymaker skal ha en jente til Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Vi har fått tilbud om barnevakt en uke for å kunne ta en ferie sammen bare vi to. Har aldri vært på ferie alene så det frister jo veldig og vi trenger det for forholdets skyld! Men... Jeg er så redd for at en uke er fryktelig lenge borte fra jenta mi! Er så redd for at ferien skal bli helt ille pga savn. Noen som har prøvd eller har tanker om dette?
Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 ja,har hadd det flere ganger og går faktisk veldig bra.. var ille første turen,men fant et triks som hjalp.. jeg har en ring som jeg "fikk" av sønnen min når jeg fikk han.. tar på meg denne ringen hver gang jeg og mannen min reiser bort på "kjærestetur"... på den måten har jeg alltid ungen med meg.. nå må jeg bare finne en ring eller et smykke som vårt minste barn kan "kjøpe" til meg slik at jeg har noe som symbolisere henne også... så har vi en regel med foreldrene våre (alt ettersom hvem av dem som har ungene) at vi ikke skal snakke med dem.. de skal ikke ringe oss med mindre det er totalt krise... Foreldrene våre kan ringe eller sende melding og si at alt går bra, og evt spørre om det er noe de lurer på,men vi skla ikke høre stemmen til ungene..hehe... Det går bra skal du se..og ungene kommer til å ha det bra..tror med hånda på hjertet at de har godt av å være litt borte fra oss... så vi tar det nok tyngre enn hva de gjør... besteforeldre er flinke til å skjemme bort ungene slik at vi er fort "glemt" ;-)
Arb.ledig husmor Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Vi har vært mange ganger borte fra jenta vår, alt fra noen dager til litt over en uke.. Jenta vår har da alltid vært hos mine foreldre, og der har ho det supert... Ho vil som oftest ikkje snakke med oss om vi ringe, og det er helt greit for oss...
babymaker skal ha en jente til Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 Godt og høre! Jeg er nok suuuuuper hormonel også for tiden.. Sitter å griner av tanken på å reise jeg.. Enda så lyst jeg har og så godt jeg vet vi to vil ha av det!
Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 bare prøv å ikke snakk med ungene når dere er borte! hvis jeg bare hører stemmen til ungene i bakgrunnen så er ferien ødelagt for meg.. det har ikke noe å si om det er latter eller prat...da kan jeg like godt reise hjem.... det er fantastisk å ha muligheten til å reise bort alene... vi er heldige som har muligheten...
Arb.ledig husmor Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Eg e også gravid nå, og senest for 2 uker siden måtte vi reise fra datteren vår en uke (ho er 2 år da), og ho storkoste seg m "besto" si, og ville knapt være m oss hjem da vi skulle dra... Så det går nok bedre enn du tror...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå