Zeke Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Nå er det bare 5 dager til ul. å jeg gleder meg åå gruer meg såååå mye, tenk om det ikke er noe der inne,tenk om det bare er tull. Har ingen symtomer annet at legen synes jeg hadde forstørra livmor å alle tester og prøver hos legen sier at dette er posetivt og kroppen sier gravid. hjelp
Zeke Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2009 ingen med noen gode historier å oppmuntrende ord???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå