Lykkelivet88 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Fredag var jeg så dum at jeg absolutt måtte ha inn de nye ikea møblene så jeg fikk satt de opp. Det var noe jeg nå angrer bittert på. Lå å vridde meg hele natt til lørdag med en stikkende smerte som begynte i halebeinet å spredte seg oppover langs høyre side av ryggen. Det har bare blitt verre siden da. Kan ikke bevege høyre låret mitt for da smeller det i ryggen. Er i uke 33. Var hos legevakten i dag men fikk beskjed at de ikke kunne gjøre annet enn å vente å se. Jeg har holdt på å besvime av smerte fler ganger nå. Og nå har det begynt å gjøre rimelig vondt i nedre del av magen også. Noen som har opplevd noe lignende?
Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 jeg ville nok ringt føden om jeg var deg bare for å høre om du kan komme inn for en ekstra UL..sånn bare for å roe nervene dine..(forstår det som at det er ungen du er bekymre for? ) ellers så må du bare ta det heeelt med ro.. og ring legevakten om det blir værre!! det er en annen lege på vakt nå enn som var der før idag..kanskje greit å bli sjekket en gang til av en annen lege?
Lykkelivet88 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Ringte føden før i dag men der fikk jeg bare beskjed om å dra på legevakten. Men da var det ingen smerter i magen heller da.. Tenker jeg gir det natten å ser i morgen. Turen til legevakten tok knekken på meg. Var jo der i nesten tre timer og fikk ingen svar.
Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 lyttet de på magen din og sjekket at alt stod bra til da?? det å ha smerter i magen er jo normalt egentlig udner svangerskapene... når på dagen skjedde dette?? ta å se det an da...nattevakten starter nå om ti minutter...så det er opplagte som er på vakt nå snart...og de vil ikke nødvendigvis vite at du har ringt tidligere... husk at det er bedre med en telefon for mye enn en for lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå