Gå til innhold

Slimpropp ??


Mars-mamma34

Anbefalte innlegg

 

 

Noen som kan forklare hva denne slim proppen /livmor proppen har av funksjon ?

Lest noen innlegg hvor kvinner forteller at den er kommet ut og at fødselen startet etter kort tid. Hvordan ser denne ut ? Farge og konsistens ? Er det en klump eller bare litt slim/ utflod aktig konsistens som da kommer ut ?

Jeg har 2 barn fra før av , men kan ikke huske at det er kommet ut noen slimpropp før jeg født de....Ikke noe jeg har lagt merke til i allefall..( Det har vel antageligvis det da, men bare gått meg hus forbi ..??!!!)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !

Da jeg skulle ha nr en var jeg ikke i tvil om at det vvar slimproppen som gikk... det er slim, som ikke blir borte ved ett tørk (slik utflod ofte kan) Slimproppen var mer blank.

Andre gangen var jeg ikke så sikker, da vannet begynte å gå samtidig.

 

PS slimproppen kan gå flere uker før fødselen kommer igang...

M33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos noen er det en propp liksom, jeg merka det forrige gang med at det var mye slim... Skikkelig ekle greier det der men men...

Hos noen så kan den gå lenge før fødsel, mens hos andre skjer det rett før.. Andre igjen merker aldri noen til den... Så som du skjønner så er det vel alt mulig rett og slett.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Venter min tredje gutt. Har ikke merket noe slim/slimpropp før jeg var i fødsel de to forrige gangene. Da kom det litt slim med litt blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...