Sanna :o) Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hei! ) Jeg lurer på om det er noen andre som har brukt hormonspiral her? Hvor lang tid tok det før dere ble gravid? Vet det kan ta litt tid med noen da det kan ta litt tid før hormonene er ute av kroppen etter at den er fjernet. Jeg har hatt hormonspiral 1 år og tok den ut for nesten 3 mnd siden. Har ikke brukt prevansjon etter det.Jeg har ikke tenkt så mye over El slim og sånn siden vi ikke har prøvd og bli gravide før nå, men jeg har ikke merket noe El slim etter at jeg fjernet hormonspiralen,bare annen vanlig utflod.(beklager detaljene!) Er dette normalt?Jeg har en datter på 3år fra før og nå vil vi prøve igjen. Men synes det er merkelig at det ikke er noe EL slim.Har alltid hatt mye av det før.Er det bare jeg som er redd el er det normalt...? Uff.. Noen som kan hjelpe?
Dotten Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Nå er vel ikke jeg helt rette person å svare her, da jeg aldri har brukt hormonspiral.... men det høres jo veldig sansynlig ut at det tar tid for kroppen din å "stabilisere" seg etter bruken, og at det er derfor at du ikke har helt vanlig EL-slim nå etter spiralslutt! Tror du bare skal ta tiden til hjelp... Alt innen et år er helt normalt, og selv om du ikke skulle få tilbake vanlig EL-slim som før, behøver jo ikke det bety at du ikke har EL. Om det går 6 mnd. kan du jo ta kontakt med gyn å få tatt blodprøver og ev. innvendig UL for å sjekke om du har EL, så slipper du å gå å lure i det uendelige Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå