Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Tar bare flaska! Når jeg prøver å amme henne, så begynner hun bare å HYL grine. Selv om hun er sulten. Fler som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Skjedde med snuppa mi da hun var 4 mnd, og jeg hadde gitt henne flaske litt for mange ganger på rad...de blir lett forvirret, om du vil fortsette å amme anbefaler jeg å kutte flasken helt. Selvfølgelig vil de ha melken fra puppen, men via en flaske:) Her ble det en hard kamp ca 5-6 amminger før vi var tilbake til gode gamle pupp..noen barn tåler pupp/flaskekombi dårlig, så da må man ta et valg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå