♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Sambo tok ut av maskinen her nå nettopp, og spurte meg om jeg skylte før jeg satte inni. Han tar oftest oppvasken og jeg setter i maskina. Jeg gjør det altid, fordi det blir stående i 3 dager før vi setter den på- så vil ikke ha lukt eller at det skal sette seg matrester (eks saus eller ketchup) på flaskene til Jonas. Gjør dere det?
mamman til to gutter Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Kun hvis det er veldig møkkete. Oppvaskmaskinen går så ofte at det ikke her nødvendig.
Leirha Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Jeg skylder bare om det er veldig skittent. Her blir maskinen satt på nesten hver dag, så det sliepper å stå. Men jeg vet jo at man helst skal skylle.
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Skyller bestandig av før jeg setter det inni oppvaskmaskinen ja:)
Honningmelon Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Ja, skyller uansett hvor ofte maskinen går.
Elskeråværemamma Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Skyller alltid av absolutt alt - føler at det ellers ikke blir skikkelig rent!!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Alltid, så lenge det er noe a.la saus eller ketchup etc på tingene som settes inn..
It's all about me Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 Maskina går sånn ca hver kveld, så jeg skyller kun av klumper sog slikt som kan sette seg i filteret.
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #9 Skrevet 1. februar 2009 Jepp bestandig ,ellers blir det ikke helt rent..
Dotten Skrevet 1. februar 2009 #10 Skrevet 1. februar 2009 Ja bestandig. Om man har lyst at oppvaskmaskina skal hold noen år ekstra, så bør man være flink med å skylle. Min ser helt ny ut enda... Har aldri vært flink med å bruke rensemiddel, men som sagt så skyller vi alltid godt av alt. Har "bank i bordet" enda ikke hatt repratør e.l. på den. Tømmer filteret maks en gang i halvåret, og stort sett er det da bare litt støv....!!! Maskina er nå 10 år.....!!!! Null problemer for so long!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå