Gå til innhold

Dere som er bifil eller lesbisk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noe tips for å finne ut om ei jente er med på leken? Har sååå lyst på ei som jeg jobber sammens med, men ønsker å være diskret og safe... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm, du vet det når dere er i samme rom og samhandler;) Er en følelse av at hun ser på deg på en annen måte enn hetrofile jenter gjør. Men husk at selvom hun er bi eller les så betyr det ikke at hun har noe interresse, så du må nok bare hoppe i det å gjøre ditt fremstøt etterhvert;)

men sonder terrenger litt, snakk med andre folk som kjenner henne litt, andre på arbeidsplassen osv, spør spm som om hun er gift, har samboer e.l. Utrolig hvor mye folk er villig til å si om andre;)

Men som sagt, du bare merker det på henne om hun er intr, er ikke det samme som når en mann viser intr. Det er mye mer sublimt og sensuelt.

Lykke til;)

Skrevet

Takk for et veldig godt svar og gode råd! ;-) Hører gjerne fra andre med råd og erfaringer også. :-)

HI

Skrevet

Henger meg på denne og dytter...

Ei jeg jobbet med en gang, hadde jeg litt følelse av at hun var litt "med" eller hva jeg skal si!!(uten at jeg var så frempå) Hun var noen år yngre enn meg, så jeg tok ingen sjanser!!!

Merket liksom at det var litt "gnist" der!! Men er ikke sikker...hmmm, vanskelig det der!

Er forresten bifil!

Skrevet

Det som jeg frykter er at det er kun jeg som føler "gnisten" da... Men håper å få finne ut mer... :-)

HI

Skrevet

Lykke til da:) Er det ikke deilig å gå på jobb for tiden da??

Skrevet

Ta deg en fest sammen med henne, og se hva som skjer. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...