Gjest Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Noen med erfaring??? Synes produktet ser greit ut, da jeg pr dags dato går på piller, men ønsker å droppe det en liten stund før vi blir prøvere på ordentlig... Men det er jo ganske dyrt da...
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Hei! Jeg har brukt Baby-Comp siden april og er veldig fornøyd. Baby-Compen er lik Lady-Comp men har noen ekstra funksjoner hvis man gjerne vil bli gravid. Kan absolutt anbefales, jeg kjøpte min brukt, det er billigere ;-) Og hos oss klaffet det med svangerskap etter bare 3pp... Er heeelt i begynnelsen ennå, men håper alt kommer til å gå bra! Lykke til!!!
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 gratulerer med lille spire, krysser fingre og tær. Har vurdert å bytte til dette en stund, hvor kjøpte du det brukt da? er ikke dette et personlig produkt, jeg tenker på hygiene etc?
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Takk!!! Jeg kjøpte den over eBay (bor i utlandet), men tror du vil kunne få tak i den brukt også over Finn.no eller direkte på Buenaventura.no Målesensoren (som du legger under tunga og måler hver morgen) er ikke dyr og kan kjøpes ny hvis du kjøper brukt BC! Og alle dataene fra andre bukere slettes helt og holdent før du begynner å bruke den! Klem!
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 ...andre brukere, ikke bukere... Gikk litt fort ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå