Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Tar jeg helt feil eller er det slik at dere som går på spesielle dietter verken kan spise brød, potet, ris eller pasta? hva kan dere spise da??syntes deet høres så trist å kjipt ut... biff med grønnsaker.. fiskepinner med grønnsaker.. sei med grønnsaker... risengrynsgrøt med grønnsaker istedenfor ris... tandoori chicken med grønnsaker.. pizza med grønnsaker istedenfor bunn... hmm...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Det finnes jo typer melblandinger man kan bake erstatning for brød/pizzabunn etc.. Ellers er det bare i dietter med null karbohydrater (f.eks ketolyse)man må kutte fullstendig ut alt dette..
Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 men ikke pasta, potet eller ris?? hvordan går det i lengden?? og om man er på besøk og skal spise middag???
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 alt går om man ønsker det hardt nok Man bare dropper potetene.. det er vel ikke spisetvang selvom man drar på middag til andre? ) Var mye borte på middag i fjor, men klarte meg bra ) I LENGDEN (altså, etter en laaaaaang peridoe) så blir man drittlei... men må man, så må man...
Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2009 hmm.. ja,dere er sterke..uten tvil...hadde ikke klart det.. er oppvokst med at man SKAL spise potet,ris eller pasta til maten om det serveres... klarer ikke stå over..er en mental sperre der inne et sted...
Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2009 men takk for svarene... har lurt på det der en stund nå
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Ja, det er jeg vokst opp med også.. men etter en stund uten, blir det som narkotika om jeg spiser litt... bare MÅ ha mere... og da eser jeg jo ut.... :s :s og DET vil jeg jo ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå