Gå til innhold

Hvorfor er alle som er imot vaksiner så sinte?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært her inne noen år, og sett utallige diskusjoner hvorvidt vaksiner er bra eller ikke, men en ting jeg har bitt meg merke i, er at de som er imot vaksiner alltid er så sinna.

Kan ikke diskutere på saklig nivå, kaller de som vaksinerer for dumme, naive mennesker som ikke vil barna sine noe godt.

Hva er det da???

Jeg har vaksinert barna mine og før jeg kom inn på denne siden, hadde jeg bare hørt om et eneste tilfelle av en mor som ikke vaksinerte barna sine.Hadde jeg visst mer da jeg gjorde det, hadde jeg kanskje ikke gjort det, Jeg vet ikke...

Uansett kan jeg ikke se hva som blir bedre av å skjelle ut folk som stiller spørsmål eller åpner for diskusjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min oppfatning av det er at de som ikke vaksinerer er mer kverulante som mennesketyper. Kanskje det er det som må til for å ta et så viktig valg helt på egenhånd.

Skrevet

Paranoia og agressjon henger ofte sammen.

Skrevet

En sterk personlighet og det å tørre å skille seg ut fra mengden hører ofte sammen.

Skrevet

Middelmådige personligheter med et behov for å være annerledes, blir lett sinte når de møter motstand?

Skrevet

Det å være forut for sin tid kan være utrolig frustrerende. Men du ville antagelig ikke forstå.

Skrevet

Det er sjelden de med de største egoene har grunn til å være utstyrt med det :) Noen misforståtte genier er det jo opp gjennom historien, men de færreste som tror de er blant dem har hatt rett. De har heller hatt en personlighetsforstyrrelse :)

Skrevet

Hvem har nevnt egoet? Er det å tørre å si ifra å være ego? Det å være trygg på seg selv? I såfall håper jeg at mine barn blir egoer

Skrevet

Jeg er delevis mot vaksiner og er ikke sint. Det er ikke engang noe jeg ønsker å debatere med mine venner, da jeg mener dette er noe hver familie må velge helt selv.

Skrevet

Mennesker som mener de er forut for sin tid, eller mennesker med store egoer. Det er mange som mener de er forut for sin tid, de færreste har rett, de har vrangforestillinger. Dette er en generell betraktning.

Skrevet

Det store problemet her er av nøyaktig samme type som babybjørn- eller bilsetedebattene.

I det noen blir fortalt at det de gjør for sine barn/ de de selv fikk som barn ikke er bra, blir det krig. Sånn er det bare. Mødres store svakhet.

Skrevet

he, he - her på Dib skiller dere dere i alle fall ikke ut. Her er jo mange antivaksine-hissgpropper. På den annen side: Det er mulig det er noen få som produserer de fleste innleggene (kan virke som det, argumentasjonen er helt lik i alle innleggene, og stavefeilene likeså...)

Skrevet

Jeg vil ikke vaksinere mine barn for at min niese ble syk og døde samme dag som vaksinen ble satt. Krybbedød var dødsårsak. Og jeg er ikke sint:-) Trenger ikke argumentere for eller mot heller.

Skrevet

Jeg skal vaksinere barna mine, bruke babybjørn og ha framovervendt bilsete!!! dessuten skal jeg begynne å røyke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...