Fiskestang Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Noen reisetips ?? hva må besøkes? hva er ikke nødvendig? og annet.. reiser tidlig mars, da er det vinter, hvis det har noe å si :... på forhånd takk
mamarama og lille banan Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 jeg har vært der en gang, men da bare på gjennomreise. jeg anbefaler deg å holde deg til gamlebyen, der er det vakkert. handle deg et ravsmykke, eller dra på sightseeing av gamle kirker og andre vakre bygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå