Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Kontorbitch: falsk, baksnakkende, har bare negative ting å si om andre. Får deg til å føle deg liten. Skaper dårlig humør på arbeidsplassen. Hadde kontorbitchen sluttet hadde arbeidsstedet vært helt herlig sted å være. Det er helst en kvinne. Jeg må bare si det. På alle arbeidsplasser jeg har vært innom hittil, finnes en sånn person. Slenger dritt om alt og alle. Sånn, da har jeg fått sagt det.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Du har dessverre rett. De finnes overalt, og gjerne i flere utgaver. To bitcher på samme sted, kan forsure det beste arb.miljø. Sammen med grine-biterne og besser-wisserne, er det ofte ikke så lett å være en som bare prøver å gjøre jobben sin. Jeg har lært at en som baksnakker andre i mitt nærvær, selvfølgelig baksnakker meg så fort jeg går på do. Hilsen kontoransatt i kommunen. Lenge leve misunnelsen...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Jepp de finnes overalt, man må bare lære seg til å drite i dem. (selvom det er ikke altid like lett)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Delvis enig. Egentlig tror jeg bare noen nye ville dratt fram bitcha i seg dersom den utprega heksa forsvant - for der mange kvinnfolk samles er det mye dritt uansett... Jeg er på et sted hvor ingen liker noen, alle misliker sjefen, halvparten synes den andre halvparten er verdiløse snyltere, etc. - og jeg HATER det. Jeg hater følelsen av at noen forsøker å innprente meg holdninger og meninger til og om andre, og jeg hater å føle at man, dersom man ikke ønsker å ta parti eller baksnakke andre, blir mislikt av alle. Drittkjærringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå