Reveenka Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hehe, litt flaut - men starter jeg fra høyre eller venstre i diagrammet....? c",)
Reveenka Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. februar 2009 Tror je prøver fra høyre mot vestre jeg - det er sikkert ti år side jeg strikket sist, så dette har gått i glemmeboka.... c",) Mest logisk fra høyre, ikke?
Karomamma Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Jepp, det stemmer. Fra høyre mot venstre altså Synes du er flink!! Du må legge ut bilder på FB når du er ferdig!!
♥Snulder Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Tror nok det blir litt krøkkete hvis du starter fra venstre;=) Men kan du ikke prøve det da... så gir du oss andre beskjed om hvordan det funket....hehehe..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Hahahaha, vil du høre min anbefaling Reven? Eh.........ikke det nei............tenkte vel det;-D Ikke for det, det kunne sikkert blitt et artig mønster om du faktisk startet fra den andre kanten;-DDD
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Begynn nede,ta stikkveien om hjørnet og snu i sinsenkrysset.Etter litt plunder kommer du til start.Da gjentar du til du kommer i mål.... eller,var det rett? hmmmm Time will show tenker jeg,hehehe
Karomamma Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Bare følg den røde tråden! Og snu før det er for sent! HAHAHA, det var til god hjelp, tenker jeg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Og hvor pokker ble det av den røde tråden da??? HÆ??
Karomamma Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Nei. den har vi ikke sett.. Huff, nå MÅ jeg legge meg. PÅ den annen side er det bedre at dere andre legger dere først, for da må jeg legge meg da...
Reveenka Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2009 Og akkurat nÅR ble det lov å kuppe andres TRÅDER!? Hæh?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. februar 2009 #11 Skrevet 3. februar 2009 Dette kan jeg absolutt ingen ting om...... Kommer aldri til å kunne noenting om det heller:-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2009 #12 Skrevet 3. februar 2009 Da er vi 2:-) Men vi er gode på bunnen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå