Gå til innhold

24 uker, og allerede lut lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som synest dagene snegler seg avgårde? Synest alle rundt meg føder, og her går jeg og vralter.....

Er allerede blitt så stor at folk spør om jeg har lenge igjen.... Terminen er 24 mai.... Det er lenge til.

Frem til nå har det gått greit, er bare plutselig blitt så utålmodig etter å hilse på den lille "hueboeren" min.

Har egentlig nok å fylle dagene med,(dette er nr 4 ) så det skulle gått fort men, men... Er bare å smøre seg med tålmodighet. Vil jo absolutt ikke gå i fødsel nå!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaaa...men jeg har gått sykemeldt siden var i uke 10 eller noe med beskjed om å ta det med ro pga bekkenløsning.

Nå er jeg kommet inn i uke 22 og kjeder meg virkelig om dagen. Ikke mye jeg kan gjøre om gangen før jeg må ha hvilepause, 1-2 timer på et senter er mer enn nok.

Gubben går også hjemme sykemeldt siden han har opperet i skulderen sin så vi har det gøy..hehe

Dagene her er nå slik...sove til 10-11, dusje spise frokost, se på tv frem til rundt14/15, da er det luftetur for hunden. Da går vi vår daglige tur på 15-20 min, handle mat og hjem igjenn til soffaen og tv'n...

Kan vel å si det slik at det begynner å bli ryddig i skuffer å skap her hjemme. Og jeg går nå meg planer om å male om gangen vår i en ny farge for den syntes jeg er så kjedelig...og så er det i seng rundt 24-01 tiden

Siden gubben har opperert skulderen skal jo heller ikke han bære tungt så møbler som skal flyttes til annet rom og annet skal ut i garasjen står på vent. Barnerommet er da bare kaotisk, og i mars kommer pappa for å hjelpe oss med å legge fliser på badet i 2 etasjen som vi ikke har begynt på enda. Og en garasje som trengs en ryddings...tror vi får en hektisk vår...hehe

Savner å kunne dra på jobben og ha hektiske dager nå...

Skrevet

Godt jeg ikke er alene.. Dette skal jo være en tid fyllt med glede og forventning, men jeg har mest lyst til å legge meg og sove til 15.mai (termin 24 mai)

Har også bekkenløsning og mye vondt, jobbet i 20% men ikke i min vanlige jobb ( omplassert )Men nå er jeg sykemeldt. Jeg begynner å bli ganske tung i kroppen allerede, og med tre unger fra før røyner det på....

Her blir mye tid tilbragt på sofaen... enten med tv titting eller ett håndarbeide. ( Ikke vanligvis noe glad i strikking og brodering, men noe må jeg finne på for ikke å tørne..)

Mange steder er det barselgrupper, mødretreff ol, men ikke her ( desverre)

Jeg gidder ikke rydde i skuffer og skap, etter 3 dager er det like ille, men jeg burde kanskje tatt ett tak, blir vel neppe noe lettere å bevege seg ettterhvert...

Skulle bare ønske dagene gikk litt fortere...

Skrevet

Føler det på samme måte. Var hos jordmor i dag, og lå langt over det grønne feltet i magemål. Hvis jeg skal gå ut fra gjennomsnittslinjen skulle jeg vært 29 uker på vei, ikke 23 som jeg faktisk er. Og det kjennes jo i alt man gjør, enten man sitter, ligger el kjører bil :( Stor og tung, men selvfølgelig verdt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...