Bilba og gutta :) Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Jeg skal til lege i morgen, er 32+6. Jeg har ikke vært hos legen siden i uka 8, fordi jeg går til jordmor. Tror jeg fikk innkallelse fordi de skal ta en blodprøve som ikke jordmor tar. Men er det noen som vet om jeg skal ha med urinprøve? Har jo med det hver gang til jm, og skal til jm førstkommende torsdag. Sikkert ikke nødvendig da? Har ikke fått beskjed om å ta med noe heller.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 jeg ville tatt med, skal jo ha med til hver kontroll, kommer kanskje ann på når du skal til jordmor igjen da??
Bilba og gutta :) Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 skal til jm førstkommende torsdag...og alle urinprøver har vært fine hittil.
Wiingla Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 jeg får heller aldri beskjed om å ta det med, men når jeg komemr spør hun om jeghar urinprøve med meg. Det skal tas ved hver kontroll. Du kan ta emd deg for sikkerhetens skyld, eller så kan du ta en når du kommer dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå