Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hører at små gutter ofte får stiv penis ved bading ol...er dette noe som skal være?..har en sønn på 2 år og ser aldrig at penis er stiv,kan så vidt huske at han hadde det når han var liten men husker ikke helt..kom til å tenke på det idag da det ble snakket om slike ting med min søster å hennes sønn på 6 mnd som hadde begynt å bli veldig opptatt av penis...andre som har erfaring med dette å om hva som er normalt å ikke...litt bekymret t noe kan være galt?
snartmammatil4 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Det er ikke ofte min har det heller, kan sikkert telle det på en hånd hvor mange ganger jeg har sett det fra han var baby. Men de har jo ofte på seg bleie/truse mesteparten av dagen så kan jo hende det skjer ting som vi ikke vet om:)
*toppris* Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 min sønn har ikke det ved bading... har nettop begynt å få det ved andre anledninger.... noen ganger har han det ved første bleieskift tidlig om morningen....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Det varierer sikkert fra barn til barn. Gutten vår på 2 år har ofte det på morgenen når han står opp.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Junior på 2 har det hver dag.Tror ikke han tenker noe over det.D r bare sånn .Og helt naturlig.
To gutter små Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 min 2 åring har det tidlig på morgenen. hender også at han sier at at tissen har au og vil skifte bleie, da går den ned bare den får litt luft. alle er forskjellige, små som voksne. og som noen nevnte, har de som regel bleie på.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 det er helt normal for små gutter at dette skjer. Mini har det opptil flere ganger om dagen ved bleieskift osv, men han har ikke kommentert det selv. var på et kurs en gang om barn og seksualitet(seksuelle overgrep hva som er normalt osv) der sa de at det til og med var blitt observert erigert penis på et gutte foster på 3d ultrakyd! så de har det helt fra før de blir født!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå