Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Vet dere om det selges andre mamma smykker enn englebarn sine? Noe som likner, men samtidig er litt annerledes...
mayaya Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Det lurer jeg også på! Ønsker meg veldig noe nytt.. For min egen del synes jeg englebarnsmykket ser litt billig ut, og klarer aldri å bestemme meg for hvilken lenke jeg kan ha det i.. Ender opp med å legg edet pent tilbake i skapet :-p
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Jeg hadde et englebarn smykke...og brukte det veldig mye. Byttet med ulike lenker og annheng å ha de på. Men så har jeg rotet det bort... Kunne veldig gjerne tenkt meg et som er litt annerledes, i tilfelle jeg finner det igjen.
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Hei Jeg fikk et kjempefint smykke av mannen min da dattera vår kom til verden, det kalles gullungene og selges av Arte gullsmedene; http://www.arte.no/default.asp?uid=119 Er ihvertfall glad i mitt, og syns det er litt anderledes. Vet at Mette Marit også har det Fnis... Et forslag, ihvertfall!
UpsyDaisy Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Jeg fikk "gullunge"-smykke av mannen min på barsel. De selges på Arte gullsmeder. Kjempefint mammasmykke synes jeg:)
cilles Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 Syns disse var kjempefine. Noen som vet hva de koster ? Så ikke det på nettsiden. Er de i gull eller sølv, eller finnes det hvitt gull også ?
Libido- Skrevet 1. februar 2009 #10 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har mange forskjellige i butikken =) www.personligesmykker.com Ligger under "andre smykker"
Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 #11 Skrevet 1. februar 2009 ååh..de var fine!!!! bare fortsett å ha de når jeg er ferdig med å få unger da ;-) fås de "kjærlig familie" med 5 barn?
UpsyDaisy Skrevet 1. februar 2009 #12 Skrevet 1. februar 2009 Mitt er i hvitt gull. Gutt med selebukse i diamanter kostet 3000.
Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 #13 Skrevet 1. februar 2009 hmm...skal vi se.. og hvis jeg da ender opp med mine 5 ønskede barn... kremt... *host* kremte litt til.... ja...
Libido- Skrevet 1. februar 2009 #14 Skrevet 1. februar 2009 De kommer desverre bare med maks 2 voksne og 4 barn.
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #15 Skrevet 1. februar 2009 Du har så utrolig mange fine smykker Libido:) Jeg har ikke bestilt enda, men en dag så skjer det hehehehe:)
Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 #17 Skrevet 1. februar 2009 men det stod jo: "KjærligFamilie er en helt ny type mammasmykke. KjærligFamilie smykkene inkluderer alle i familien, og kan fås med så mange barn man ønsker. KjærligFamilie har et lekkert design." burde jo stå at den inkluderer de 4 første barna i familien..hehe... sukk.... da er det å forsette jakten... har lyst på smykke,men de lenger opp til 3000 pr stk er uuuaktuell! og liker ikke guttene på englebarnsmykkene..
Libido- Skrevet 1. februar 2009 #18 Skrevet 1. februar 2009 Se på de håndlagede smykkene. Der kan du f.eks ha tags eller pletter med navnet på dine barn gravert. (og dato på baksiden) Så kan du f.eks henge på babysko, hjerte etc.
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #19 Skrevet 1. februar 2009 syns det med mor og barn holder hender var så nydelig jeg.... skal det graveres på det? går det ann å få lenger kjede enn 40 cm på det?
piano♫ Skrevet 1. februar 2009 #20 Skrevet 1. februar 2009 Ah - endelig går det an å få tak i kjærlig familie-smykket i Norge. Herlig! Jeg har nemlig ett i sølv, med to voksne og to barn. Nå er imidlertid nr 3 på vei... Nei, dette gjorde dagen min bra :-)
Libido- Skrevet 1. februar 2009 #21 Skrevet 1. februar 2009 Kjedene kan reguleres til 45 cm =) Det er ikke gravering på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå