Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Har nå tatt 2 tester 2 dager etter hverandre. Resultattet er som følger: Sterk lilla strek på controll linjen mens testlinjen er svak lilla.... Vil det si at jeg IKKE har LH økning eller har jeg LH økning?? Blir litt forvirra jeg. trodde ikke at det skulle komme noen strek på testlinjen hvis jeg ikke har LH økning??? Men hvis jeg har LH økning så skal vel testlinjen bli like sterk lilla som det control linja er eller? Bruker forresten eggløsningstester fra quick respons... Noen som vet?
Gjest -<<- Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Les bruksanvisningen? Jeg husker ikke om quick response funker annerledes enn andre, men alle eggløsningstestene jeg har vært borti har vært basert på prinsippet om at først når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken har du en positiv test. Men min erfaring er også at streken blir gradvis sterkere frem til det positive utslaget.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 joda jeg har lest bruksanvisningen, der står det at hvis T linjen er svak lilla så er det ingen økning, men tok en test for noen uker siden og da var det KUNN C linja som viste, var ikke utslagg på T linjen i det hele tatt så derfor begynnte jeg og lure;)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Vet ikke hvordan dette funker, men kan anbefare CB. Der er man ikke i tvil om hva testen viser:) Kan vel kjøpes på billige-tester.no så man slipper å blakke seg på testene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå