Gå til innhold

hvordan er det med mage hos dere? uke 16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt "blubbemage", så er ikke så lett å se.. Men er ikke så veldig behagelig å sove på magen lenger. Går gjerne med et ben opp på siden som støtter opp magen! Ser egentlig bare tjukk ut..

Har alle som er i uke 16 fått mage eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sover med ett ben opp på siden skulle det stå, he he

Skrevet

Er straks 17 uker på vei, og er ikke akkurat velsignet med flat mage i utgangspunktet. Innbiller meg at den tilsvarer en som er gravid i 4-5 mnd. :0D

Men jeg merker som deg at jeg må sove med ett ben opp på siden hvis jeg skal ligge på magen. Og jeg merker at buksene strammer, og at jeg har fått en ekstra kul nederst på magen. Føler meg også egentlig bare tjukk, og så er det ikke helt offisielt at jeg er gravid ennå, og det gjør ikke saken bedre.

Skrevet

orket egentlig ikke gå med strikk i bukseknappen, følte jeg bare mistet buksen, så har investert i mammabukse. Kan heldigvis brukes også når man ikke har så stor mage!

Skrevet

Er 15+3, men har ikke fått mage enda:-( Venter og venter, men....

Men det er faktisk ubehagelig å sove på magen, ligger også med ett ben "opp"....

Jeg har heller ikke lagt på meg noe, har dere det?

Skrevet

Er i uke 17,å har ikke fått mage enda... Men er blitt litt rundere rundt hele magen,så klarer ikke å bruke bukser som strammer.

Skrevet

Er i uke 15. Var på volvat i dag pga. sinnsyke magesmerter. Legen lurte på om jeg var i uke 25 eller 26.. så magen min er stor. Har en liten fra før så det er nok grunnen tenker jeg :D

Skrevet

Hei.

eg har og blubbemage,men merker dag for dag at den runder seg..merker faktisk at den blir veldig har oppe,og har fått gravidform på magen oppe.

føler at no er det bare helt nede eg ser tjukk ut...er 16+1 idag,så trur nok eg kommer til å få stoooor mage snart.men det hadde eg med første mann og,forde om eg ikke va fult så mangen kilo før graviditeten.har til nå bare lagt på meg 0,5kg.dette er eg stooor fornøyd med=)

Skrevet

har lagt på meg litt da, har ikke alltid spist så sunn mat pga kvalme, så her har jeg spist det jeg har hatt lyst på! Men begynner heldigvis å komme seg da, så spiser sunnere nå. Men frukt har jeg heldigvis greid å få nedpå hele tiden! :-)

Skrevet

er i uke 16 jeg og. Har merket det på en del bukser at de strammer, og noen går ikke igjen i det hele tatt. Men venner sier at det ikke synes, men jeg synes at magen er blitt større. Likevel tror jeg ikke at folk ser at jeg er gravid om de ikke vet det. Har heldigvis fått låne noen mammabukser:)

Skrevet

Jeg er 15+5 idag og har helt klart mage. Buksene strammet allerede rundt uke 12. Men så er dette tredjemann da... Går fortsatt i noen av mine vanlige bukser, men klarer bare de som er veldig lave i livet så de går under magen, ellers blir det veldig mye kosebukser, eller strømpebukser/tights med kjole eller tunika!!

Ingen har kommentert noe enda, men de jeg har sagt det til ser det da... Har gått opp 4 kilo allerede :S

Elsker også å sove på magen, men tror ikke det er lenge før jeg ikke klarer det lenger, selv med et ben "opp"..

Er glad det begynner å bli gravid-mage da, at jeg ikke bare ser blubbete ut slik jeg har gjort en stund :)

Skrevet

Jeg er i uke 17 nå, forrige uke kom jeg inn i 2 av mine vanlige bukser, men det var trangt og jeg såg tjukkas ut. Nå har jeg lånt meg etpar bukser av ei veninne som er to str større, og jada... da ser jeg jo enda tjukkere ut.

Med mammabukse på så får jeg skikkelig gravid ut, så trives vel bedre i de, men synes det er litt tidlig med sånn gravidmage ennå da, dessuten er det ikke så mange på jobb som vet det ennå, så da får jeg se tjukk ut et par uker til før jeg bytter helt til mammaklær :)

Skrevet

Jeg er i uke 16, sist jeg fikk på mine "vanlige" klær var for 3 uker siden, så jeg har stor mage. Ser ut som da jeg var 6 mnder på vei sist sv.skap...

Skrevet

Puh... jeg er en med stor mage... har kastet ut en søplesekk med vanlige klær, så nå er klesskapet stusselig. Har investert i fire mammabukser og noen topper, så har endelig litt annet enn kosebukser å velge i. Er 15+3 og annengangs. Venter tvillinger. Kjenner at livmoren er ett par fingre over navelen nå. Men det som er så rart er at magen er rund helt ovenfra... skjønner at ting blir presset oppover,men så veldig liksom?? Har ikke sovet på magen på mange uker nå... Sammenligner jeg meg med første svskap, er jeg syv mnd på vei.. hehe.. dette skal bli fint utover våren skjønner jeg...

Skrevet

Jeg kjenner også livmora over navlen, men magen starter rett nedenfor puppene liksom, hvis du skjønner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...