piano♫ Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Jeg er kommet til det punktet der alt jeg ønsker meg er en dag uten den innmari ekle kvalmsmaken i munnen hele tida. Er i uke 13, og dagen er omtrent sånn; Står opp, kvalm, går på jobb, kvalm, spiser middag, kvalm, leiker med ungene, kvalm, sitter i sofaen på kveldene, kvalm - med litt oppkast innimellom, særlig om jeg ikke porsjonerer ut kreftene godt, samt regulerer blodsukker/matinntak. Når gikk det over hos deg?
Brava Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 For meg varte det i 14 uker alle tre gangene. Håper det gir seg snart for deg!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 RIktignok 100% sykemeldt pga kvalme/oppkast, men det gav seg i uke 20-23 et sted begge gangene. Gradvis. Etter uke 25 tror jeg i alle fall ikke jeg har vært kvalm med mindre jeg helt har glemt å spise feks.
susemor-3 små Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Uff - sender trøsteklemmer til deg:-) For meg gikk det over rundt uke 14 alle tre gangene. Kvalmen var absolutt værst med nr to, og "minst" med nr tre. Værst var det uansett mellom uke 7-10. Grøss...
Andreas05 og Gabriel 08 Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 med nr 1 var jeg var kvalm i 6mnd. med nr to var jeg ikke heldigvis ikke kvalm.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 med første begynte kvalmen i uke 8, og avtok i uke 15-16, for så å komme tilbake igjen på slutten...! denne gangen begynte den i uke 5-6, og har den fremdeles... men er bare i uke 9... håper den gir seg snart, har hatt to bra dager med lite kvalme, men ble skikkelig ggen i dag igjen.. men var godt med en pase i allefall..!
Midtpunktene mine og meg Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 med nr 1, bare bilsyk det første 12ukene. med nr to, er nå i uke 34 og det har ikke gitt seg enda hvertfall. er riktig nok ikke spyferdig og senge liggende lenger (ingen regel uten unntak da selvsagt- har ca en dag i uken jeg er SKIKKELIG dårlig.). men er småkvalm omtrent hele tiden, så jeg venter enda i spenning på når det skal gi seg. gjetter på uke 40 +/-. men nå er jeg så vant til det så så lenge det ikkeblir verre igjen nå så er det greit! men skal bli fantastisk herlig den dagen jeg gikke har matklomper og vann som sklir opp og ned i halsen min:) god bedring.... kom på, de sier vel de verst ukene er mellom uke 6 og 14.......
24♡april Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 Med første jenta vår så var jeg megauggen bare å dårlig i ca 5,5 mndr.. med denne jenta fikk jeg hypermesis å har vært grisedårlig fra uke 6 til uke 18,deretter begynnte det å bli bedre..er kommet til uke 29 å først nå er jeg nesten normal! den kvalmen er helt jævlig! de som ikke er kvalme aner ikke hvor heldige de er altså!! god bedring da! avtar for de fleste før uke 18 har j hørt..
piano♫ Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2009 Takk for god bedrings-ønsker :-) Håper veldig på uke 14, da ;-) - det virker jo innen rekkevidde, liksom. Det er så slitsomt å gå med denne følelsen hele tida, for kroppen ellers fungerer jo fint. Var ikke kvalm med guttene i det hele tatt, så jeg får vel min dose nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå