Gjest Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Åh.... Sitter her i sofaen...eller dvs halvveis sitter og ligger... Alt er vondt for tida. Alt strammer og er ubehagelig... Jeg er drittlei! Ønsker bare den skjønne lille pia mia ut til meg. Kynnere har jeg også...nesten hele tida. Det holder at jeg begynner å prate, så kommer de. Er 100% sykmeldt pga kynnere og har vært det de siste 10 ukene. Enda har jeg 11 uker til termin.... Dette er mitt 3. sv.skap, men kan ærlig talt ikke huske at "alt" var så slitsomt de forrige gangene. Ja ja... Får vel bare bite tennene sammen, og "nyte" de siste ukene. For en befrielse det skal være når alt er over! (I morgen er sikkert alt bare fryd og gammen igjen!!! Merkelig hvordan disse forferdelige hormonene skal herje i kroppen vår.....)
ohayoo Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 av og til er det lov å sutre... Hvis det hjelper kan jeg bli med litt i sutrekoret. Jeg er riktignok i full jobb enda, og har som mål å greie det fram til permisjonen starter om tre uker, men innimellom holder det hardt nå... Ingen helt smertefrie dager lenger pga smerter i bekkenet, men noen dager er heldigvis bedre enn andre. Sliter også med gjentakende runder med sopp i underlivet, som jeg tror kommer lettere pga urinlekkasje - og det som er aller best for bekkenet er å ha en varmepute der, som gjør at soppen trives enda bedre. Litt fuktighet og varme gir jo glimrende vekstforhold! men, men - det er vel verdt det til slutt
lchristin-nydelig tulle Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 hehe... kjenner meg igjen her ja du,har 13 dager til termin og hat lagt bak meg 4 uker m kynnere som er til tider smertefulle og murringer. i dag har jeg vonde kynnere som fint kan minne meg om start fasen på rier.. og gått sånn m konstante smerter i en uke ca. er sååå sliten og orker snart ikke noen verdens ting lenger. en fin dag for meg er en dag m kynnere.. en helvetes dag er vonde kynnere m 5-20 min mellom hele dagen og murringer,smerter over alt føles det. i dag har det gjort rie vondt i ryggen samtidig m nedtrykk i magen så føler at det bare må ta seg opp så er jeg i gang...men det fins jo grenser for hvor mange dager igjen det er man orker å gå sånn samtidig m at man skal klare en fødsel. var hos føden for noen dager siden.. tredjegangs livmor kaller dem det... man starter på rier...men så stopper det opp. og dette kan man få opp til mange ganger.. derfor kjenner vi kynnerene bedre v 3og 4 svangerskap. så tvi tvi for oss m flere barn... dette er jo nesten tortur så du kan syte så masse du vil. de fleste vil forstå deg veldig godt. iallefall så forstår jeg deg. tvi tvi for oss
Blancanita Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Skjønner så inderlig godt hva du mener! Mitt tredje barn og 4 dager over termin. Er så sliten av hormer som herjer med psyken og følelsen av å vært i fødsel i snart 4 uker...I tillegg en kroppskløe som driver meg fra forstanden. Mine 2 andre svangerskap var så greie...var gravid, fikk veer og baby i samme "runde". Nå kjennes det ut som jeg begynner på nytt hver dag..! Har vært å tatt nye blodprøver pga kløe i dag og hvis jeg fortsatt har for høye verdier på gallesyre setter de igang idag. Rar følelse nå. Ventet og ventet og plutselig sitter jeg her nå å venter på svar på blodprøven og vet at gullet kanskje kommer idag!? Bit tennene sammen TROYA. Jeg har gått hele dager med gråten utapå huden og tårene bare renner uten jeg er sikker på hvorfor og dagen etterpå skjønner jeg ikke hvorfor alt var så mørkt dagen før... Lykke til, håper du slipper å gå sånn i 11 uker til:-) Klem
guttemams 04*05*09 Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Hiver meg på. som å høre meg selv... Er også sykemeldt frem til permisjon pga kynnere og bekkenløsning. 60 dager igjen og 8 uker på gjerdet: Mitt tredje svangerskap, og føler dette er det desidert tyngste!!! Dessuten er det -20 grader utenfor døren, så eg skal holde meg under teppet i dag:)
beredt Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Jeg er med i klagekompaniet!!! 9 uker til termin. Har vært syk siden 9 desember:( Føler meg helt ræva. Skal til legen og ta nye blodprøver i morgen. I tillegg maser jobben om samtale pga nav..... Bude latt oss gravide og dårlige være i fred, dumme nav:( I tillegg har vi en gutt på 1,3 år som bare finner på tull, kaster sko i doen osv... Hmmmm.. Og hva med full barnehagedekning? Tull.
hvalenmedoscarpåmagen Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Eg og vil vera med Har 59 dager igjen i dag. Har vært sykemeldt siden november p.g.a bekken og karpal tunnel syndrom.Har ikkje hatt ei god natts søvn p.g.a dette. Sliten som fy !! Har så lyst å gjera nåke med blir heilt krøppling viss eg setter i gang. Har så mykje som gjennstår. Blir lange dager når ein må gå sånn !! Er også mitt 3 svangers.og absolutt det mest slitsomme. Var ein lek med dei 2 andre. Jaja, blir nok sofaen i dag og... Gu eg gleder meg til å bli ferdig !!!!
År og dag Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Ikke for å være slem, men det er nesten litt godt å høre at andre også sliter, for da føler jeg at jeg ikke er helt alene i verden om å ha det tungt. Tredje svangerskap, elendig form, etter to fine svangerskap er det litt uventet. Ingen energi, bekkenløsning, og tårene sitter veldig lett, og jeg er vanligvis ingen sippe. 2 mnd igjen.... Kjennes uutholdelig lenge.
rigmora Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Uff jeg føler med dere.. har 54 dager igjen.. sov 3 timer i natt, og er helt utslått. Har vært sykemld i noen mnd nå pga kynnere som kommer nesten med en gang jeg gjør noe. Nå har jeg begynt å få endel vann i kroppen, ryggen verker, finner ingen gode ligge el sittestillinger, og føler meg dårlig.. =( Lille gutten min er utrolig aktiv og presser på steder som gjør meg kvalm og må på do i ett sett.. Skulle gjerne ha født i dag hvis han hadde vært klar.. men men.. to mnd igjen.. håper de går fortere enn jeg frykter..synes egentlig ganske synd på meg selv akkurat nå...
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Så flott at vi kan jamre litt sammen! Vi har vel alle våre dager der vi kunne tenkt oss å være ferdige med hele greia. Men samtidig så må vi vel være glad for hver dag vi får ha disse små inne i magene våre (-så lenge det ikke går på overtid, ja vel og merke!!!) Ønsker alle sammen lykke til videre! Sender de få positive vibbene jeg har utover til dere som trenger det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå