mamma til to blånisser :) Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 jeg har alltid hatt en syklus på rundt 25-28 dager...i dag er jeg på den 28 dagen og kjenner ikke antydning til mensen. vi prøver å få baby, når kan jeg tidligst ta en en graviditets test da?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 I dag. Eller, for å være sikrere - med morgenurin i morra tidlig )
Gjest -<<- Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Du vil antagelig få utslag nå om du er gravid.
mamma til to blånisser :) Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 okay, så hva er regelen da? når det er gått 28 dager, den dagen man skulle hatt mensen eller hva?
Gjest -<<- Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Den dagen man skulle hatt mensen er stort sett det som anbefales. Men dersom man faktisk har eggløsning fjorten dager før mensen (noe slett ikke alle har), er sannsynligheten stor for at man vil få positivt utslag allerede et par dager før mensen ventes.
mamma til to blånisser :) Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2009 okay, det har ikke jeg hvertfall. men jeg har veldig varierendes syklus, men har som regel fått mensen før det har gått 28-30 dager....er derfor jeg aner at jeg kanskje er gravid. særlig siden jeg ikke har noen tegn til menstruasjonen enda heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå