mamma til fire små Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 er det noen regel for dette? er bedt i bryllup 14 dager før termin...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Tror flyselskapene har egne regler, men det vanligste (i alle fall det jeg har hørt) er at man ikke får fly de siste 4 ukene før termin.
engajente Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 -jeg skjekket Norwegian forrige dagen, de skriver: en normal graviditet beregnes til 40 uker. Dersom du venter barn, kan du normalt fly med Norwegian inntil 4 uker før forventet nedkomst. På reiser under 4 timer kan gravide fly med Norwegian inntil 2 uker før forventet nedkomst. Det må fremvises legeattest som bekrefter fremdriften i svangerskapet, samt at legen erklærer den gravide som frisk nok til å kunne foreta flyreisen. Innenfor 2 uker før forventet nedkomst aksepteres ikke gravide passasjerer.
mamma til fire små Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 såpass! nedtur det da.. tror ikke jeg vil sitte i bil fra trondheim til bergen ihvertfall. får nesten håpe at ul blir forflyttet med et par dager. så kanskje jeg får skvist meg med;) hvis ikke må jeg reise hjem midt under bryllupet, hihi.
mamma til fire små Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2009 såpass! nedtur det da.. tror ikke jeg vil sitte i bil fra trondheim til bergen ihvertfall. får nesten håpe at ul blir forflyttet med et par dager. så kanskje jeg får skvist meg med;) hvis ikke må jeg reise hjem midt under bryllupet, hihi.
mamma til fire små Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2009 litt distre, husket ikke at jeg hadde trykket på lagre knappen;)
Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 du får krysse fingrene for at UL flytter deg et par dager da ja... de er VELDIG STRENGE på det med 14 dager...(snakker av erfaring) har du termin en torsdag så er torsdagen to uker før siste dagen du får sette foten din innenfor et fly.. reglene er like på sas,widerøe og norwegian der... det du trenger er et papir som du kan laste ned fra siden deres hvor terindatoen din står samt telefonnr til legen din.. skulle noe skje med deg så er det greit at de får tak i legen din som kjenner deg og din situasjon. så bare pass på at du kommer deg hjem også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå