Mizty82 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Bf har hatt samværshelg denne helga og han har jo nesten ikke vært her På fredag var han her en time, lørdag så var han her tre timer og idag så var han så vidt innom døra før han dro igjen. Jeg får så vondt av sønnen vår som blir så gla når pappa kommer på besøk, men så viser han ingen interesse for han Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for at han ville tilbringe mer tid me sønnen sin og vise interesse for han når han er her Men når han er her så er pcen hans (den står her til han har betalt meg for den, for han lånte penger av meg til å kjøpe den) eller tven. Jeg må liksom spørre om han ikke skal si hei eller kose litt og gi sønnen sin litt oppmerksomhet når han kommer. Jeg er fullstendig klar over at jeg kan jo ikke tvinge frem følelser for sønnen sin hos han, men skulle så gjerne ønske at de kunne komme snart... Det virker som et ork og holde på me sønnen sin når han er her og det gjør så forferdelig vondt å se. Huff... Jaja jeg får prøve å gjøre det beste ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå