Gjest Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Nå er det såååå lenge siden jeg har vært her. Er nesten litt flau over å ha vært borte så lenge. Men det har vært så innmarri mye som har skjedd i det siste. Nå stikker jeg innom for å fortelle at jeg gruer meg til neste uke! Har satt sprøyter på meg selv de siste to ukene nå, så i morgen drar vi til Sverige og setter igang med PDG. Gruergleder meg. Håper så utrolig at dette går bra. Ville egentlig ikke noe spesiellt med dette inlegget altså. Men måtte bare innom og hilse på Hei, hei, alle sammen!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Heihei! Takk for sist, håper det ikke blir like lenge til neste gang du er innom.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Takk for sist ja. Har savnet deg. Rart å se at det står "med ei på 18 mnd", blitt stor tulla di!! FØlte ikke det var lenge siden det sto 12 mnd.. Du må lykke til i uka som kommer:) Håper å høre fra deg igjen snart:)
blond Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Hei på deg! Det går sikkert bra neste uke, som regel er ting verre på forhånd. Hva er PDG?
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Gikk litt raskt i svingene når jeg skrev det inlegget der. Vi er jo i Sverige for å få PGD, ikke PDG Kort fortalt er det avansert IVF(prøverør). De som føler for det kan jo lese mer her: http://www.bion.no/tema/pgd.shtml#g1 Det ble ikke så ille som jeg hadde trodd, men kan ikke si at det er sånn kjempekos heller nei. Men jeg overlever da. Ha en fin dag jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå