Gå til innhold

Libero bleier til 1 kr pr stk på Rema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett disse i butikken? Har jo vært annonse her på siden i lengre tid, men vår Remabutikk har dem i hvert fall ikke.

Hvis du har sett det, er det alle typer og størrelser? Hvor store er pakningene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepps, de kommer i esker. Vi bruker str 5 her i huset, da er det 112 i en eske. Til 112 kroner altså. Str under tror jeg det er 120 i eller noe. Til da 120 kroner ;)

Skrevet

Ps. pga at de er så store, står de ikke sammen med de vanlig bleiepakkene, men på paller eller noe et annet sted i butikken. Har sett de på mange butikker her i byen :)

Skrevet

Jeg har kjøpt dem ja :)

Skrevet

Har de i vår rema butikk ihverfall....

Skrevet

jeg kjøpte dem. men ble litt irritert neste gang jeg var på rema, fordi da sjekket jeg hva pamperseskene som vi vanligvis koster pr. bleie. å de kostet 0,76kr!!!

men men, kjøpt er kjøpt.....blir nok pampers neste gang siden de er billigere!

Skrevet

Vel - man kan jo alltid finne billigere typer da, men man kjøper da vel også etter hva man skal ha? Eller?

Her bruker vi Libero pga passform og at de ikke er tilsatt lotion, ikke fordi de er billigst ;) Men Rema sine Libero er akkurat i dag billigere enn hos konkurrentene ;)

Skrevet

Er ikke up&go, men de vanlige bleiene bare..

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Noen som vet om noen butikk i Oslo som har disse da? Jeg får spørre på vår nærmeste da, stramme opp butikksjefen litt :-)

(Og ja, vet at Pampers, Landlord, First Price osv. er billigere, men jeg vil ha Libero. Har prøvd alt annet, ikke like fornøyd).

Skrevet

Jeg kjøpte 114 av størrelse 5 (10-16kg) til 114 kroner. De stod på et eget torg, og hadde en 4-5 typer der tror jeg...

Skrevet

De har de på den nye store Remaen på Slependen.. De hadde ikke største str der da. Typisk det, siden det er den vi bruker. Pampers på minstejenta. De er best i små str synes jeg. Bytter til Libero når de går til str 5 her i huset..:)

Skrevet

Jeg så også en pall på Rema 1000 i Bjerregaardsgate. Men sjekket ikke størrelsene. Jeg synes rett og slett pakkene blir for store.

Skrevet

Gjelder dette bare teipbleier?

Skrevet

ble litt sur, de burde jo ha up&go og :/

Skrevet

De har på Rema 1000 på Ryen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...