Gå til innhold

Skikkelig vonde brystvorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli litt lei disse nipplene.. Har siden jeg ble gravid denne gangen hatt ømme, større pupper og sviende, stikkende smerter i brystvortene. Ømme store pupper greit nok. Men hvorfor i all verden skal man ha så vonde nippler? Når jeg går ute og fryser og de blir stive liksom, så er det så vondt så jeg får tårer i øynene..

I mellom forrige svskap og nå har jeg hatt mulighet til å klemme ut en dråpe råmelk eller to, det har jeg plutselig ikke lenger. Er det ikke mer logisk at siden jeg har litt råmelk, skulle det blitt mer nå?

Det stikker i resten av brystet innimellom også.. husker jeg hadde det slik når jeg ammet med forrige, hva kan være årsaken til det allerede?

Masse spørsmål her, har tatt dem opp med jordmor, men hun svarte kun at alt er normalt... greit nok det, men er vi flere som har det slik? Er det noe som hjelper? Jeg har ikke feber eller noe,så er vel ikke brystbetennelse heller... Redd det skal være slik helt til ungene kommer, nå orker jeg ikke tanken en gang på at noen skal suge på disse brystvortene.. auauau...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...