Gå til innhold

Strekk i navlen??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg hadde opplevd mye rart, men er ikke ferdig tydeligvis.

Igår begynte det å gjøre vondt i navelen. Kjennes lissom ut som jeg har fått sår. Men det er jo ikke noe sår der.

Er dette normalt? :-)

Føler dette var et utrolig teit spørsmål, men setter pris på svar :-P

Er forresten 27 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt, jeg er også øm i navlen :)

Skrevet

Tror det er mange som opplever lignende. Huden tøyes jo rimelig mye og med nerver samt arrvev (som navlen egentlig er) er det kanskje ikke så rart en kjenner noe der.

Jeg har selv et lite arr like under navlen som i utgangsp. bare var 1 cm bredt, nå er det nesten 3 og til tider veldig vondt/sensitivt. Er nå snart i uke 37 og føler jeg skal sprekke ;)

Skrevet

Det er så rart... :-) Men likevel ikke rart. Var så dum at jeg søkte det opp på nettet og fikk opp navle-brokk osv!

Men tenker det bare er voksevondt jeg.

Kanskje jeg plutselig våkner med utover navel?

Står deres utover nå? Min er så innover fra før. Også er jeg jo "bare" 27 uker da, men føler jeg kanskje har litt stor babymage :-)

Skrevet

dette er helt vanlig. Jeg har også normalt ganske dyp navel, men nå på slutten strutter den ut visst... er 36+6 i dag. Og ømt både i og rundt når det strekker seg. Navelen "kryper" nok innover igjen etter fødsel.

Skrevet

Jeg har også opplevd dette. Og siden jeg nå er i gang med dag 2 av overtid så har jeg tøyset med å si at det er babyen som har grepet godt fast i navlen og roper 'NEEEEIIII, JEG VIL IKKE UUUUT'

For det er slik det føles.. som om noen drar i navlen fra innsiden..

Skrevet

Hehe.. Godt å høre det er normalt ihvertfall! :-)

Kanskje babyen henger fast i navlen :-P

Hadde vært utrolig rart å få utover navel, det har jeg aldri hatt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...