SolstråleneMine<3 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har hørt at babyolje gjør noe med pigmentene i kroppen slik at man har vansker for å bli brun senere. Noen som vet om dette stemmer? Skal jeg la vær å smøre barnet mitt inn i babyolje når den tid kommer?
Frøken Elin Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Har jeg ikke hørt om?! Jeg er gravid og bruker babyolje på meg selv også jeg.;o) Har det også noe å si i så tilfelle??
SolstråleneMine<3 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Det er jeg ikke sikker på :S Jeg tør ikke å bruke babyolje på meg selv i alle fall.. Jeg har bare hørt at om man smører barnet inn med det, så gjør det noe med pigmentene og det blir ikke like lett brun som stor :S
Frøken Elin Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Hvorfor tør du ikke bruke babyolje på deg selv da? Er jo i utgangspunktet ment for barn, og de har jo mye mer følsom hud enn det vi har- så kan ikke tro at det kan være så sterke saker inni de oljene? Hmmmmm, er ikke alt man skal forstå ;o)
SolstråleneMine<3 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2009 Hehe.. Fordi jeg er redd jeg skal slutte å bli brun Jeg skjønner hva du mener, og det stemmer nok sikkert. Men ville sjekke om noen hadde hørt det samme, om det kanskje stemmer
Frøken Elin Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Kan som sagt ikke huske å ha hørt noe lignende. Får håpe noen andre kan hjelpe oss litt her og gi litt respons på innlegget ditt ;o)
*toppris* Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 aldri hørt om... brukte babyolje da jeg var yngre for å bli raskere brun...;p
Frøken Elin Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 Hjalp det ? he he ... Du brukte det kanskje som sololje da eller? Bruker det i dusjen eller badekar jeg. Kjempedeilig synes jeg iallefall, og tror ikke jeg har fått noe mindre farge om sommerern av den grunn som jeg har lagt merke til ;o)
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Hei! JEg er så absolutt ingen ekspert, men dette har jeg virkelig ikke hørt noe om. HAr ei venninne som nesten blir helt svart på vinteren(er hvit i utgangspunktet ) og hun smører seg inn med babyolje, nettop for å bli lettere brun, så tror ikke dette stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå