Gå til innhold

Babyolje og pigmenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at babyolje gjør noe med pigmentene i kroppen slik at man har vansker for å bli brun senere. Noen som vet om dette stemmer? Skal jeg la vær å smøre barnet mitt inn i babyolje når den tid kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg ikke hørt om?! Jeg er gravid og bruker babyolje på meg selv også jeg.;o)

Har det også noe å si i så tilfelle??

Skrevet

Det er jeg ikke sikker på :S Jeg tør ikke å bruke babyolje på meg selv i alle fall.. Jeg har bare hørt at om man smører barnet inn med det, så gjør det noe med pigmentene og det blir ikke like lett brun som stor :S :)

Skrevet

Hvorfor tør du ikke bruke babyolje på deg selv da? Er jo i utgangspunktet ment for barn, og de har jo mye mer følsom hud enn det vi har- så kan ikke tro at det kan være så sterke saker inni de oljene?

Hmmmmm, er ikke alt man skal forstå ;o)

Skrevet

Hehe.. Fordi jeg er redd jeg skal slutte å bli brun :P:) Jeg skjønner hva du mener, og det stemmer nok sikkert. Men ville sjekke om noen hadde hørt det samme, om det kanskje stemmer :)

Skrevet

Kan som sagt ikke huske å ha hørt noe lignende. Får håpe noen andre kan hjelpe oss litt her og gi litt respons på innlegget ditt ;o)

Skrevet

aldri hørt om... brukte babyolje da jeg var yngre for å bli raskere brun...;p

Skrevet

Hjalp det ? he he ...

Du brukte det kanskje som sololje da eller?

Bruker det i dusjen eller badekar jeg. Kjempedeilig synes jeg iallefall, og tror ikke jeg har fått noe mindre farge om sommerern av den grunn som jeg har lagt merke til ;o)

Skrevet

Hei!

JEg er så absolutt ingen ekspert, men dette har jeg virkelig ikke hørt noe om. HAr ei venninne som nesten blir helt svart på vinteren(er hvit i utgangspunktet

) og hun smører seg inn med babyolje, nettop for å bli lettere brun, så tror ikke dette stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...