Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Er dere fornøyd med bilen? God plass til barna og bagasje? Og hvor mye diesel bruker bilen deres pr mil?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Herregud, hvem kjører tysker vognene enda ? Dritt biler, dyre og full av feil. Og åpner seg om en makrell box ved en kræææsj! Nei bmw sine dager er long gone!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 X3 er for de som egentlig har lyst på X5 men som ikke har råd. Hahaha
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Oida anonym 21:30. Lukter det missunnelse her????
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Jeg er 21.32 og jeg ER seriøs. De som kjøper X3'en er de som har lyst på X5 men ikke har råd. Trenger ikke være Einstein for å skjønne det da!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Jeg er faktisk enig at X3 er en erstaning for de som ikke har råd til X5. Hadde heller funnet meg en annen bil på størrelse med X5 og kanskje til prisen av X3. Ser ikke på X3 som familiebil.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 X3 ville jeg ikke hatt som familiebil. Ikke plass til mye i bagasjen der altså! og clutchen, hvis du ikke har automat, er driiiit hard! ikke anbefalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå