Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har vært gravid med mens? hvordan var da mensen? smerter? blødningsmengde?

Jeg har følt meg gravid de tre siste ukene, men mandag kom mensen. ingen smerte ved mensen, noe jeg pleier å ha. Og jeg har mens ennå, begynner på 8.dagen i morgen. pleier ha mens sånn 4-6 dager...

Syntes dette er pussig, men kan jo ikke være gravid når mensen er her?

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,jeg hadde svangerskap utenfor livmoren i oktober 07,da fikk jeg mensen selv om jeg var gravid.De fant ut i uke 6 at jeg hadde svangerskap utenfor livmoren.Jeg blødde som vanlig og visste ikke at jeg var gravid før jeg fikk skikkelige smerter og måtte på legevakten som henviste meg rett på sykehuset.

Skrevet

Lurer litt på dette jeg også.. Er det vanlig eller sjelden at man er gravid selv om man får mens? Og i de tilfellene man har mens selv om man er gravid, er det da som regel svangerskap utenfor livmoren eller? Bare lurer på om det er normalt å bli gravid og deretter få mens..? Hmm... noen med erfaringer? :P

Skrevet

Hei! Jeg er 5+6 og hadde blødning i de dager jeg hadde ikm. Det var noen dager over da..

1 dag spotting, 2 dager moderat blødning (rødt,friskt uten klumper e.l) og så 3 dager med spotting.. Har enda ikke vært hos legen, så kan ikke svare på om det er utenfor livmoren eller ei..Men jeg testa negativt dagen jeg startet å spotte, men positivt siste dag med spotting..

Hadde ikke menssmerter, noe jeg har til vanlig. Og jeg blødde mye mindre enn vanlig..Så jeg håper at alt er bra da..Lykke til videre:o)

Skrevet

hmm.. sånn du beskriver over hadde jeg det siste. Pleier vanligvis å blø 4-5 dager, men nå blødde jeg knapt to... Har også begynt å få veldig fort blanke øyne... (nesten gråt) noe som ikke er vanelig for meg... Tror jeg må ta en test i morgen bare for å være sikker... Men ellers så har jeg vært veldig stresset i forhold til jobben i det siste så alt dette kan jo også bare skyldes stress og overarbeid... Men blir nok en test i morgen tidlig ja... håpe, håpe... :) (10pp.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...