*toppris* Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Vel.... man vet jo aldri hvor mye man legger på seg i løpet av et sv.skap... selv om man er flergangsfødende er det ikke sikkert man leggr på seg samme ant. kg i dtte sv.skapet... Jeg selv ville ike kjøpt mammaklær nå... noen går opp en str, noen to og noen tre.... og man vil jo at klærne skal sitte bra, man vil jo se bra ut selv om man er gravid... så det er faktisk greit å vente litt, ivertfall med typiske mammaklær... passformer varierer, så kanskje det kler en jente, men ikke sikkert det kler deg.. er som med "vanlige" klær dette... og dersom man blar litt i ellos katalogen og hm katalogen, da er det utrolig mange fine lange topper og tunikaer osv nå... så hvorfor stresse med det egentlig? det du kjøper nå passer kanskje ikke om 3 mnd... selv om man kjøper en str opp etc... var dum og handlet for tidlig i mitt forrige sv,skap... men akk nei... var ikke mye og lenge det passet... alle er forskjellige... kommer selv til å handle mer "vanlige" klær denne gangen, sparer penger og man får tak i det når man trenger det:) har funnet ut at til sommeren kommer jeg til å bruke mye tights:)
ifie Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Jeg er litt enig med deg, *toppris*, har tenkt å vente med amme-BH til i siste liten men samtidig er min erfaring anderledes enn din. I forrige svangerskap fant jeg ut at klesstørrelsene er de samme om man er gravid eller ikke! Jeg brukte small, og selv om jeg la på meg 20kg, brukte jeg fortsatt small i mammaklær! Vanlige klær måtte jeg opp i str. da. Også er det jo sånn at noen får veldig fort mage, og da må man vel bare kjøpe klær som passer med én gang
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 jeg har også erfaring med at mammaklærne er store i str...dvs at det er beregnet at man legger på seg;-) jeg brukte en størrelse mindre i gravidklær enn ellers med nr 1...
*toppris* Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 heldige dere var:) jeg måtte opp 1 til 2 str, kom an på hvor jeg prøvde mammaklær... og jeg la ikke mye på meg... var vel mellom 13/15kg ca...
Bic&Bac Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Og hvis noen av dere har lyst å kjøpe mammaklær nå, har jeg masse klær jeg selger samlet. Buksene varierer veldig i størrelse, sånn at noen passer fint å bruke når man er f.eks. 6 mnd på vei, mens andre passer fint når man er høygravid
Vinden blåser Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Har den erfaringen at man bør handle inn før man virkelig får behovet.. Når jeg selv har først fått behovet for mammaklær har det ALLTID vært så utplukket med størrelser (hehe..er det ikke alltid slik) at man finner aldri det man ønsker.. Og klær burde ikke være en bekymring når man er gravid.. Mammabukser er fantastiske! ;-) klarte ikke slutte å bruke mine før jenta vår var 3mnd!! ;-) men nå er de bortpakket da i påvente av å kunne bli gravid på nytt...sukk.... er nok desverre ikke alle som liker den tightsmoten... :S Skulle gitt bra mye for å klare å gå i tights,men takler det ikke...er litt rar sånn sett jeg... :S
Vinden blåser Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 bic%bac: har du ikke fått solgt klærne dine enda?? prøv å lagt de ut på finn eller noe slikt med bilde da?? er så mye forskjellig som er til salg der ute,at det kan jo være at folk ikke "tørr" å kjøpe da...
Bic&Bac Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Ja, tror jeg legger de ut på finn Har bilder, så hvis noen her inne skulle ønske å se bilder kan jeg jo sende på mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå