*toppris* Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Har termin i begynnelsen av sept og skal mest sannsynlig i bryllup i sommer.... Vil ikke bruke mye penger på gravidkjole da denne kommer til å bli brukt bare en gang... Kan jeg fx gå med lang tunika og tights etc? (er en kompis av pappan som gifter seg) Noen som har gode ideer og meninger?
Lilletrille med to jenter Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Hva med denne? http://www.gravidshop.com/index.php?main_page=index&cPath=1_3 Har selv handlet her og prisene er ganske snille:)
baima Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Skulle da tro det, eller en enkel sommerkjole med høyt liv, kommer jo helt ann på hvor stor du blir.. men mener ihvertfall at når man er gravid da har man lov til å ikkje følge event kleskode...
*toppris* Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 helt enig ang kleskode ja;) hehe.... skal ikke være lett! var inne på den linken, så mye svart... kan vel ikke gå i svart i bryllup??
mamma til fire små Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 mange som går i svart gallakjole i hvertfall:)
Hyacinth Bucket Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Går sikkert fint ;- ) Ellers mye fint på Svangerskapet på Majorstua i Oslo. Ikke skyhøyepriser heller...
Suretær Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Jeg ville valgt en lekker buksedress med strikk over brystene hvor magen kan få fritt utløp. Det finnes jo så mange av dem for tiden, både billige og dyre. Det er kjempefint med en løs buksedress i et silkeaktig stoff i fine farger, men høye sko til! Velg en med strikk nederst, du kommer til å føle deg kjempefin! Jeg skal velge denne varianten når jeg skal i konformasjon en mnd. før termin. Lykke til : )
Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 Både den blågrønne og den blå er kjempefine... (holder en knapp på den blågrønne,men.. :-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå