Gå til innhold

Flere som er konstant sugen på noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har konstant lyst på noe, men klarer ikke finne ut hva egentlig...Eller om det er søtt, surt eller salt jeg har lyst på. Er irriterende! Føler meg sulten hele tiden, selv om jeg nettopp har spist. Satte netopp en hel drueklase til livs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

annanas.....

Skrevet

Ja samme her, bare må ha noe hele tiden. Har gått mye i bringebærsorbet, men alt går, kan i ett øyeblikk ha lyst på noe salt, spiser salt, 2 min etter har jeg lyst på noe søtt. Har vel som en konsekbvens av dette gått opp 5 kg på 1 mnd....

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene ;) Ringte samboer en dag han var på vei hjem fra jobb, og sa at han måtte handle noe skikkelig godt, men jeg visste ikke hva...lurte på om han kanskje visste hva jeg hadde lyst på? jeg hadde ingen anelse.. heheh :D Syns at den youghurtisen med belgisk sjokolade, eller karamell er farlig go..Mmmm ;P

Ellers må jeg bare spise rå løk...uff....det har jeg aldri vært særlig glad i

Skrevet

Hele tiden! Konstant!

..så må jeg ha søtt, så salt, så litt søtt og toppe det hele med

noe surt.. igjen og igjen..

Slitsomt -og fetende! :o

Skrevet

Har spist konstant i 1,5mnd.. heldigvis er jeg ikke snopsjuk (verken søtt eller salt), bare desperat etter mat. Spiser stort sett hele tida på jobb, så regner med noen av damene har avslørt meg, men vært høflige og ikke sagt noe..

Nå virker det som om blodsukkeret begynner å bli litt mer stabilt/normalt igjen, så spiser ikke såååå mye lengre.

Har lagt på meg 4,5kg på litt under 4mnd.. gikk ned 2kg først, så sånn sett så har jeg vel spist meg bra opp etterpå ....;)

Skrevet

Deg som startet innlegget her - nøyaktig sånn har jeg det! Har en slags merkelig STERK lyst på noe heeeele tiden, men jeg finner ikke ut hva!! Merker at jeg dribler mellom alt mulig, søtt, salt, surt, har funnet ut at jeg skal kjøpe solo i morra og helle i masse sitronessens. Må ha noe suuuuurt!

Skrevet

Å jeg også, er en grunn til at jeg har gått opp 10kg og er bare 18+5:( legen er ikke så blid, hehe. MÅ bare putte noe i munnen heletiden. Vet ikke hva jeg har lyst på, spiser ALT, var en dag jeg ikke hadde noe godt å spise på da fant jeg en boks med kakepynt, spiste den jeg:P uff farlig dette. Kjemper mot lysten 24/7:(

Skrevet

Oh Yeah!!!Her er det smash det går i for tida...huff,ikke akkurat noe smart å få dilla på i disse tider,er jo ikke akkurat små mengder jeg klarer å trykke i meg heller på en kveld..

Så må prøve å få dilla på frukt igjen...det hadde jeg tidligere:)

Skrevet

Jeg tenker på mat døgnet rundt for tiden, holder på å tørne snart. Heldigvis er det mat jeg er sugen på, og ikke gotteri, men allikevel. Er jo begrenset hvor mange knekkebrød med grädost man kan spise i løpet av en dag uten å legge på seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...