Gå til innhold

Natta


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er natta nå? Min har ikke forandret seg særlig, fremdeles opp flere ganger. En typisk natt: Legger seg syv, våkner ti, våkner tolv, våkner tre, våkner fem også opp klokken syv. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dessverre få tips da våre netter helt like din. Begynner å bli lei av de korte soveintervallene og håper hver kveld at han skal sove bedre denne natta enn den forrige. Lei nå... Skal til helsesøster til onsdag, så håper å få noen supertips av henne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye oppe om natta her også, inn med smokk for det meste. Ammer en gang pr natt. Huff, trodde alt skulle bli bedre med tida, men ingen bedring ennå :/ Vurderer å begynne med noen søvnmetoder når lillegutt tipper over 6 mnd.. skal høre litt med helsesøster her også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sliter også med korte soveintervaller om nattewn. Veldig slitsomt å ikke få en natt med mer enn ett par timer sammenhengende søvn ... Hos oss er det fortsatt hyppig mating om natten (tar ikke smokk), selv om hun får mat ofte om dagen. Spiser oftere nå på natta enn i begynnelsen. Av helsesøster fikk jeg råd om ferber metoden. Men jeg ønsker ikke at min datter skal ligge å gråte over lengre tid / gråte seg i søvn (det går oftes greit å legge henne på kvelden). Iallefall ikke ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Måtte bare fortelle at i natt var første natta gutten min sov hele natta! Herlig! Sov fra 1930-07.30, og måtte gi han smokk kl.23. Ellers sov han som en stein! Håper det ikke var et engangstilfelle!:)

 

veron:når det gjelder ferbermetoden, går an å ta en mild versjon, det gjorde jeg. Gikk inn etter et par minutter. Han hylskreik heller ikke da, bare sutret litt høyt, så da var det ikke så ille å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også korte soveintervaller, og det plager helsesøster mer enn meg. Jeg skulle selvfølgelig ønske at han sov natten gjennom, men nå gjør han altså ikke det enda, kanskje det blir bedre når han får flere faste måltider med grøt og middag, mest pupp enda. Han er ikke 6 mnd enda en gang, og Ferbermetoden er barnemishandling! At helsesøstre anbefaler det til små babyer er helt hårreisende og jeg blir så lei meg av å tenke på de stakkars små som gråter seg helt ferdige, vær så snill prøv noe annet.

ps. grattis lillespire med hel natt søvn zzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...