Gjest Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 at jeg nesten blir sprø!!Han maser om alt mulig og skal ha oss med å leke hele tiden nesten.Mener en på 6 må klare å underholde seg selv innimellom også.Gårgreit når han er ute sammen andre unger eller at han har besøk,men ellers er han ekstrem til tider..Han er veldig sta og gir seg sjelden før han får viljen sin:(Vanskelig å sette grenser til han synes både jeg og faren..Føler han styrer livet vårt litt for mye til tider!Føler meg som en dårlig mor av og til p.g.a dette..Lillebroren er en helt annen type og gir seg mye lettere..Håper det blir bedre framover..Han trives ellers på første trinn i skolen og har flere venner.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 har ei jeg også ...holder på å bli sprø...hører ikke etter eller.
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Slitsomt det der ja://Vi får håpe det blir bedre etter hvert:)
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Noen som har noen råd til mek kanskje eller som vet om de blir bedre etter som årene går;)
miapia Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Leker dere med ham, eller gir dere bare etter hele tiden? Lettere å si nei med god samvittighet når dere har brukt en time på lek først.(Der dere bare leker og ikke prøver å snike dere unna? Er han med og gjør ting i huset? Hører han på lydbøker? Bygger lego, tegner? Ting som kanskje er enkelt å gjøre alene...?
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Vi er ofte med han ute og inne både tegner og spiller vi spill.Må innrømme at jeg ikke setter meg ned og leker med småbiler men;)Han hjelper til med å lage mat og vaske litt og sånn også så synes da han får masse oppmerksomhet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå