Gå til innhold

Tråd på Hvordan fortelle de kommende besteforeldrene? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det kunne være gøy med en tråd på dette :)

Vi har ei jente på 6 mnd fra før, og må kjøpe søskenvogn når den lille kommer. lurer litt på å dra mamma innom en barnevogn butikk når vi er ute å handler, og vist jeg finner en som er fin. så si noe sånt att denne tror jeg vi får bruk for snart :)

samtidig litt dumt å fortelle det på en butikk da...

Noen som har andre ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter å funderer på om jeg skal la 4-åringen min fortelle det.. Usikker....

Skrevet

Jeg lurer også på det. Har liksom lyst at det skal være på en helt perfekt måte, de kommer sikkert til å huske det en stund. Det er første gang mine foreldre blir besteforeldre, så det er ekstra stort. Kan jo være at de bare blir så overlykkelige over at de skal bli besteforeldre, at det ikke spiller noen rolle hvordan det blir sagt også.

Skrevet

Har tenkt å lage til ei gave eller en blomster som vi skal gi til dei vordne besteforeldrene og kortet skal vere formulert slik at det er frå den lille i magen, Feks Hei bestemor og bestefar. Gleder meg til å komme ut og bli kjent med dokke om ei lita stund. Trur kanskje dei har en mistanke allerede men trur uansett det er ein fin måte og seie det på :)

Skrevet

kjøpe body der det står verdens beste bestemor/bestefar etc....:)

oldemoren skal få vite det ved at jeg finner ei nydelig oppskrift på hentesett og spør om hun kan strikke det til meg;p hun er kjempeflink til å strikke:)

Skrevet

Bamse med "verdens beste bestemor\bestefar" fint innpakket i en gaveeske..:)

Med vår nr. 2 var jeg på tidlig UL (uke 11) for å finne ut hvor langt på vei vi var.. Sendte UL bildet på mobilen til de vordene besteforeldrene.. Mange artige reaksjoner då;)

Skrevet

Vi kjøpte en body til storebror på 7 mnd som det stor jeg skal bli storebror på:-) Var artig!

Skrevet

Hei ;)

Body med tekst har vi tenkt på også. Syntes det virker som en morsom måte å fortelle de kommende besteforeldrene. Hvor får man kjøpt en slik body? Sønnen min er 5 1/2 mnd.

Skrevet

vi fortalte det på juleaften, og de ble så overlykkelig alle sammen=) var så koselig å se svigermor med tåre i øynene og et stort smil om munnen :D vi sa vi hadde en liten julegave til alle, og fortalte det så.. mye klemming og babby snakk den kvelden:)

Skrevet

til bamsema med spir; tror du får kjøpt body med skrift på cubus, datteren min har en det står "grandma rules" som er fra cubus=)

Skrevet

beklager leste nicket ditt feil, mente bassemann=P

Skrevet

Foreldrene min bor langt unna. Så på søndag har jeg tenkt å ringe og gratulerer med morsdagen og fortelle at gaven kommer i oktober :-)Mamma er farmor fra før, men blir nå mormor for første gang.

Skrevet

Vi skal fortelle familien på lørdag (er da 11+1), for da skal vi feire 2-årsdagen til lillegutt. Blir moro å si "å så fort tiden går, to år alt, og nå skal han bli storebror";-)

Skrevet

Her var det mange koselige tips! Det med gave eller body var jo kjempeide!!

Skrevet

Hvor langt er dere på vei når dere forteller foreldre/svigerforeldre og søsken?

Skrevet

vi tok en hvit t-skjorte til lillemann på snart 17mnd og skrev foran på brystet "jippi...", og på ryggen skrev vi "jeg skal bli storebror:)".

det var stor stas og alle besteforeldrene ble kjempe glade:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...