JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hei. Er på over tid. Hadde termin 29.januar. Å er 40+5 idag. Slimproppen gikk for over en uke siden. Slim med blod. Jeg har blitt tøyet/strippet 2 ganger.Jeg hatt slim hver dag siden proppen gikk. Nå idag kom det en tykk pølse med masse slim. Var på sykehuset på fredag pga av masse kynner. Fikk vite at jeg hadde 2-3 cm åpning. Men ingen rier. Har andre masse slim? er det nermed fødsel nå? Hode har ikke festet seg =( Har mensmurringer hele veien. Men ikke så sterke som på fredag.
Mayken Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Litt vanskelig å si, men slimproppen kan i hvertfall gå over lang tid. Kan gå delevis, tror også den kan fornye seg for så å gå en gang til. Sist kom min i 2 puljer i hvertfall. Gikk først noen uker før termin og så en gang til en uke før fødsel. Jeg gikk 7 dager over termin, til tross for 2-3 cm åpning i ca 2 uker. Mensmurringene kan jo godt være modning da. Du har jo uansett ikke lenge igjen. Lykke til:)
Fire småtroll Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Hos meg kom en sånn lang pølse/streng med slim ved forrige fødsel. Den kom da legen tok vannet mitt på sykehuset, han lo for den fulgte liksom med "heklenåla" de bruker til å ta vannet nærmest flere meter ut av koppen min og han sa det var slimproppen. Jeg hadde mye kynnere og maserier som ikke var spesielt smertefulle i timene etter at dette skjedde. Hadde noen litt vonde tak, men ikkenoe regelmessig. Dette skjedde i tolvtiden på dagen og da hadde jeg 2-3 cm åpning og var moden, da jeg ble sjekket igjen på ettemiddagen hadde jeg 5 cm åpning, og det nesten uten å ha hatt smerter i det hele tatt! Så hos meg skjedde det ting etterpå ihvertfall. Jeg fikk ikke mer regelmessige rier jeg da, så jeg fikk riestimulerende drypp og fødte på det, men du kan jo fint komme igang av deg selv nå. Kroppen din er tydeligvis klar for fødsel ihvertfall. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå