Gå til innhold

Mysteriet om den slepphendte nabo...

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Nå har jeg vridd hodet mitt i ukesvis, uten å finne løsningen på denne gåta... Saken er at vi har en dame som bor over oss, og hun er tydeligvis veldig slepphendt. 5-6 ganger om dagen går samme gjenstanden i golvet (tror ihvertfall det, siden det alltid er samme lyden). Det høres ut som en rund gjenstand hun mister, og så ruller den bortover golvet. Samme lyden som når man spiller bowling. Enkelte dager kan dette skje opptil 10 ganger, og jeg og samboeren holder på å bli tussete for vi er så nyskjerrige...

Hehe, hvilken rund gjenstand bruker man så ofte at man klarer å miste den så mange ganger i løpet av en dag? Vi har lurt på om hun har hjemmebowling eller spiller veldig mye biljard, men kommet frem til at det er usansynlig. Så nå trenger jeg altså deres hjelp til å finne løsningen på mysteriet. Å gå opp og spørre ville jo vært over kanten frekt, siden vi tross alt ikke kjenner dama. Hun er i 40-årene, så hun er ikke noe gammel skrøpling heller. Hehe, forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun katt / hund?

Naboene til sambo før han flyttet hjemmefra lekte med katten.....

Skrevet

Har hun hund?

Finnes sikkert et lekeball som er så tung at den kan høres slik ut.

Eller hvis hun har barn så finnes det ganske fancy lekebowling......

Skrevet

I alle dager, er det flere med like slepphendte naboer altså?? Helt siden naboene i etasjen over oss flyttet inn, har det hørtes som de har mistet noe på gulvet nesten hver kveld. Samboer og jeg har lurt oss grønne på hva de egentlig driver med der oppe hehe. Samme lyden hver gang..!

For meg høres det nesten ut som en treknott til et skap eller noe sånt (uten at jeg egentlig er så god på å tyde lyder..) Det spretter liksom litt opp og ned når det lander også. Merkelig... Også er det om kvelden/natta.

Måtte bare skrive det, for syntes det var så artig å lese at dere hadde et lignende mysterium :)

Skrevet

Nei, hun har ikke noe dyr... Hehe, jeg holder seriøst på å bli tussete. Morsomt at dere også har en sånn slepphendt nabo, LilaC :-)

Hehe, mye man skal lure på!

Skrevet

Kan det være en brusflaske f.eks?

Jeg kaster/ruller alltid flaskene ut mot gangen når de er tomme, for at jeg skal huske å ta de med neste gang jeg skal på do.

Men opp til 10 flasker i døgnet, er vel kanksje litt mye?

Skrevet

Hehe, vi har tenkt på ølflasker da, for hun er glad i å ta seg en fest...=P Kanskje noe sånt ja! :-)

Skrevet

Kan hende hun har en slik rund brevpresse som hele tiden haller ned å ruller videre

Skrevet

Jeg har en leppekrem, som alltid er med meg, som er i en rund krukke. Om den faller på den riktige måten, så ruller den litt bortover gulvet.

Skrevet

kanskje hun er som meg, har brusflasker under stuebordet som jeg ALLTID spenner borti. skjer hele tiden. he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...