Tingeling27 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 hei vi hadde tenkt og spare oss litt frem til el testen var positiv, for så og ha oss annenhver dag for å få flest mulig friske svømmere...men så sprakk vi i går og tenkte at el testen blir nok ikke positiv før mandag....men den ble positiv i dag!!!! så nå blir det humping hver dag bestemte vi oss for nå som vi ikke har fått spart... vet jo ikke om han har dårlige svømmere heller...men hva tror dere??
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Kos deg med prøvinga du! ) Har hørt at det bare er positivt å ha sex rett før EL slik at sædcellene allerede er der når egget løsner..Ha sex når dere har lyst! Lykke til med prøvinga:o)
Tingeling27 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Takk for fine ord:) tror vi gjør det sånn hehe... men om det er 12 -48 timer til egget løsner fra positiv test, så lever vel ikke de oppsparte om det i verste fall går 48 timer??? tenker på de fra i går??? hvor mange timer kan de leve disse svømmerne??
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Spermiene kan visstnok leve i mange dager i egglederne (opptil 7 har jeg lest på lommelegen)..så jeg tror du har et godt utgangspunkt:o)
Tingeling27 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2009 da krysser jeg fingrene for det:) men har jo hatt sex før el før også,men da har vi hatt hver dag...og tenkte derfor og prøve annenhver denne gang...men det gikk i vasken gitt...hehe...vanskelig altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå